AKADEMIA ROZWOJU SALONÓW BEAUTY
To szkolenie dedykowane managerom, składające się z 3 etapów. Podczas pierwszego etapu dowiesz się, jak zwiększyć przychody salonu i jak rozwijać biznes. Etap drugi to wiedza jak zarządzać salonem i skutecznie promować go. Na etapie trzecim dowiesz się, z kolei, jak zarządzać konfliktami i zwiększyć efektywność zarządzania zespołem.
STANDARD OBSŁUGI KLIENTA
Na szkoleniu dowiesz się, jak zwiększyć sprzedaż produktów oraz zabiegów pielęgnacyjnych w salonie poprzez właściwe doradztwo, a także jak zwiększyć przychody salonu, konkurencyjność na rynku oraz zadowolenie klientów.
JAK DOJŚĆ DO POROZUMIENIA ORAZ KOMUNIKACJA I PROWADZENIE ZEBRAŃ
- poznasz narzędzia budowania porozumienia z pracownikami
- nauczysz się, jak sobie radzić w sytuacji konfliktowej
- będziesz umiał świadomie zarządzać konfliktami
- dowiesz się, jak mówić, aby ludzie usłyszeli to, co powiedziałeś
- nauczysz się, jak radzić sobie z oponentami
- będziesz umiał prowadzić zebrania, których rezultatem będzie wdrożenie omówionych na zebraniu ustaleń
SZKOLENIE SALONOWE Z TRENEREM BIZNESU ROMANEM BATKO
- poznasz standard obsługi klienta, który spełnia jego oczekiwania
- zwiększysz swoje dochody poprzez właściwe doradztwo produktów do pielęgnacji i stylizacji w domu
- będziesz miał większą satysfakcję z pracy i więcej zadowolonych klientów
INSTAMEET: SIŁA SOCIAL MEDIÓW
Uczestnik poznaje świat mediów społecznościowych. Dowiaduje się, jak budować swoją markę i wizerunek salonu na Instagramie, oraz dlaczego obecność w „digitalu” jest tak istotna. Podczas warsztatów z produktami i koloryzacją Wella Professionals zdobywa wiedzę, jak robić dobre zdjęcia, a także jak wykorzystać dostępne aplikacje, aby uzyskać efekt, który odniesie sukces w mediach społecznościowych.