Regulamin programu Wella RED
Regulamin Programu Lojalnościowego „WELLA RED”
§ 1 Definicje.
1. Organizator lub Orbico – Orbico Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie przy ul. Salsy 2, 02 – 823 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy – KRS pod numerem 0000046562, REGON: 277632751, NIP: 646-25-26-337, kapitał zakładowy 40 841 450,00 zł;
2. Klient – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadającą osobowości prawnej, ale posiadającą zdolność prawną, której działalność gospodarcza polega na świadczeniu usług fryzjerskich bądź kosmetycznych, którą łączy z Organizatorem współpraca handlowa w ramach której Klient nabywa od Organizatora Produkty z portfolio Orbico;
3. Program Lojalnościowy lub Program – program lojalnościowy skierowany do Uczestników, prowadzony i realizowany przez Organizatora na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie;
4. Punkty – punkty przyznawane Uczestnikowi biorącemu udział w Programie Lojalnościowym, umożliwiające otrzymanie korzyści, na warunkach określonych w Regulaminie;
5. Regulamin – niniejszy Regulamin Programu Lojalnościowego;
6. Sklep internetowy – sklep internetowy prowadzony przez Organizatora, dostępny pod adresem: https://salonprofessional.pl/;
7. Serwis - oznacza stronę internetową https://salonprofessional.pl/wellared/, wykorzystywaną przez Organizatora do prowadzenia Programu Lojalnościowego;
8. Konto Uczestnika – konto elektroniczne, utworzone w Serwisie, do którego logowanie następuje po podaniu przez Uczestnika utworzonego przez niego loginu i hasła;
9. Produkty – produkty oferowane przez Organizatora do sprzedaży, za pośrednictwem Sklepu internetowego lub Przedstawiciela Handlowego;
10. Uczestnik – każdy Klient, posiadający konto użytkownika w Sklepie internetowym, który wyraził wolę uczestnictwa w Programie Lojalnościowym.
11. Nagroda - oznacza produkt lub usługę, którą można nabyć za Punkty, na warunkach wskazanych w Regulaminie, katalog Nagród dostępny jest w Serwisie.
§ 2. Postanowienia ogólne.
1. Regulamin określa zasady działania Programu Lojalnościowego, w tym rejestracji, uczestnictwa i rezygnacji z uczestnictwa w Programie oraz zasady przyznawania i wykorzystywania Punktów zgromadzonych przez Uczestników.
2. Program Lojalnościowy jest organizowany na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
3. Program Lojalnościowy realizowany jest od dnia 01.11.2024 do odwołania. Odwołanie Programu Lojalnościowego nastąpi w trybie opisanym w Regulaminie.
§ 3. Warunki udziału w Programie Lojalnościowym.
1. Udział w Programie Lojalnościowym jest dobrowolny i nieodpłatny.
2. Uczestnikiem Programu Lojalnościowego może być Klient, który:
1) dokonuje zakupu profesjonalnych produktów marek Wella Professionals / System Professional / Londa Professional / NIOXIN / Sebastian Professional / Seb Man / Valera / Fromm / Craftoo na potrzeby prowadzonej działalności gospodarczej, bezpośrednio od Organizatora, o wartości nie mniejszej niż 2.000 złotych netto kwartalnie, przy uwzględnieniu przysługujących Klientowi rabatów, lub
2) dokonuje zakupu produktów marki OPI na potrzeby prowadzonej działalności gospodarczej, bezpośrednio od Organizatora, o wartości nie mniejszej niż 500 złotych netto kwartalnie, przy uwzględnieniu przysługujących Klientowi rabatów.
3. Rejestracja udziału w Programie Lojalnościowym następuje poprzez:
1) wypełnienie i podpisanie, przez osobę uprawnioną do reprezentacji Klienta, papierowego formularza przystąpienia do Programu Lojalnościowego udostępnianego przez Przedstawiciela Handlowego Organizatora lub
2) wypełnienie i przesłanie do Organizatora elektronicznego formularza rejestracji do Programu Lojalnościowego, dostępnego za pośrednictwem Sklepu internetowego.
3) rejestracji udziału w Programie Lojalnościowym można dokonać również podczas rejestracji konta użytkownika w Sklepie internetowym. Formularz rejestracji należy wypełnić danymi oznaczonymi tam jako obowiązkowe, podanie pozostałych danych nie jest obowiązkowe, Klient może podać dobrowolnie, według własnego uznania.
4. Formularz rejestracji o którym mowa w ust. 3, należy wypełnić danymi oznaczonymi tam jako obowiązkowe. Wprowadzenie pozostałych danych nie jest obowiązkowe, Klient może je wskazać dobrowolnie, według własnego uznania.
5. Uczestnik zobowiązany jest niezwłocznie zawiadomić Organizatora o każdej zmianie swoich danych, w tym danych osobowych, podanych w trakcie rejestracji do Programu Lojalnościowego. W przypadku, gdy Uczestnik nie zawiadomi Organizatora o zmianie swoich danych, w tym danych osobowych, Organizator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za opóźnienie lub brak działania spowodowany niezaktualizowaniem danych przez Uczestnika, w szczególności za wysłanie informacji dotyczących Programu Lojalnościowego czy Nagród na niewłaściwy adres.
6. Wypełnienie i wysłanie elektronicznego formularza rejestracji do Programu Lojalnościowego wiąże się ze złożeniem przez Klienta oświadczenia o zapoznaniu i zaakceptowaniu Regulaminu oraz innych zgód i oświadczeń oznaczonych tam jako obowiązkowe.
7. Organizator zastrzega sobie prawo dokonania weryfikacji prawidłowości danych wskazanych w formularzu jak również spełniania przez Klienta warunków formalnych niezbędnych dla udziału w Programie Lojalnościowym poprzez kontakt telefoniczny lub mailowy z Klientem wyrażającym wolę przystąpienia do Programu Lojalnościowego.
8. Uczestnik, którego przystąpienie do Programu Lojalnościowego zostało zaakceptowane przez Organizatora, może utworzyć Konto Uczestnika w Serwisie, tworząc login i hasło. Powyższe dane uwierzytelniające są określane przez Uczestnika w Serwisie lub podczas rozmowy telefonicznej z infolinią Programu Lojalnościowego.
9. Uczestnik bierze udział w Programie Lojalnościowym do momentu rezygnacji z członkostwa w Programie lub tak długo, jak Program Lojalnościowy jest przez Organizatora prowadzony.
10. Uczestnikiem nie może być żadna osoba będąca w stosunku pracy z Orbico, bądź świadcząca pracę na rzecz Orbico na innej podstawie niż umowa o pracę, jak również członkowie najbliższej rodziny pracowników i współpracowników Orbico, tj. współmałżonek, wstępni i zstępni.
11. Organizator może wykluczyć Uczestnika z udziału w Programie Lojalnościowym ze skutkiem natychmiastowym, po przeprowadzeniu postępowania wyjaśniającego, jeśli działania Uczestnika budzą uzasadnione przypuszczenie, że stanowią naruszenie lub usiłowanie naruszenia Regulaminu lub przepisów powszechnie obowiązującego prawa.
§ 4. Zasady naliczania Punktów.
1. Organizator przyznaje Uczestnikowi określoną liczbę Punktów wskutek wystąpienia określonych w Regulaminie zdarzeń lub wykonania przez Uczestnika czynności w nim opisanych.
2. Punkty przyznawane są Uczestnikowi wyłącznie w trakcie jego udziału w Programie Lojalnościowym. Uczestnik może w dowolnym momencie sprawdzić saldo przysługujących mu Punktów poprzez:
1) Konto Uczestnika w Serwisie, przy czym wówczas widoczne są Punkty z podziałem na Punkty zdobyte za poszczególne zamówienia oraz Punkty odjęte za uwzględnione reklamacje, zwroty i korekty,
2) wiadomość e – mail wysłaną na adres: [email protected],
3) telefonicznie pod numerem Infolinii 32 325 60 80 czynnej w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 – 17.00,
4) bezpośrednio u Przedstawiciela Handlowego.
3. Punkty przyznawane są w zależności od wartości dokonanego przez Uczestnika zakupu w Sklepie internetowym, bądź za pośrednictwem Przedstawiciela Handlowego, w wymiarze 1 Punktu za każdy pełny 1 (słownie: jeden 00/100) złoty netto wydany na zakup Produktów. Liczba Punktów przysługujących za dany zakup ustalana jest na podstawie faktury VAT za dane zamówienie. Przy ustalaniu wartości zakupu grosze zaokrągla się w dół do pełnych złotych.
4. Organizator zastrzega sobie prawo do weryfikacji zarówno zasadności jak i liczby przyznanych Punktów. W przypadku stwierdzenia nienależnego lub nieprawidłowego przyznania Punktów, Organizator ma prawo zredukować Punkty o te naliczone nienależnie lub nieprawidłowo, co uniemożliwia ich dalsze wykorzystanie. Organizator może także wstrzymać wydanie Nagrody na okres nieprzekraczający 30 dni kalendarzowych, jeżeli istnieje uzasadnione przypuszczenie, że Punkty zostały wydane lub przyznane nienależnie lub nieprawidłowo. Informacja o wystąpieniu takiej okoliczności jest przekazywana Uczestnikowi drogą mailową, na adres wskazany przez niego w formularzu rejestracji do Programu Lojalnościowego. Klient ma prawo skorzystać z uprawnienia do złożenia reklamacji, na zasadach opisanych w § 10 Regulaminu.
5. W ramach akcji promocyjnych przeprowadzanych przez Organizatora liczba Punktów przysługujących Uczestnikowi z tytułu danego zamówienia może ulec zmianie w sposób określony przez Organizatora w regulaminie lub innym dokumencie określającym zasady danej akcji promocyjnej.
6. Uczestnik ma prawo przeznaczyć wskazaną przez niego liczbę Punktów na poczet innego rodzaju przedsięwzięć organizowanych przez Orbico np. szkoleń bądź wyjazdów szkoleniowych, jeżeli umowa lub innego rodzaju dokument regulujący dane przedsięwzięcie taką możliwość przewiduje.
7. W przypadku skorzystania przez Uczestnika z uprawnienia do odstąpienia od umowy sprzedaży, skutecznego dokonania zwrotu zakupionych Produktów, lub jakichkolwiek innych okoliczności doprowadzających do określenia transakcji jako niebyłej lub nieobowiązującej, Punkty przyznane za ten zakup zostaną w odpowiedniej proporcji odjęte od puli przysługującej Uczestnikowi.
8. Punkty będą naliczane od 1. dnia miesiąca przystąpienia do Programu Lojalnościowego z tym, że poprzez przystąpienie do Programu rozumie się skuteczną rejestrację Konta Uczestnika w Systemie.
9. Kalkulacja i aktualizacja Punktów przysługujących Uczestnikowi następuje dwukrotnie w miesiącu kalendarzowym trwania Programu Lojalnościowego.
10. Zarządzający Programem ma wyłączne prawo ustalania, które towary oferowane przez niego stanowią Produkty objęte Programem Lojalnościowym oraz ustalania liczby Punktów przysługujących za nabycie Produktów objętych Programem Lojalnościowym.
11. Punkty zebrane przez Uczestnika w okresie rozliczeniowym od 1 stycznia do 31 grudnia roku bieżącego - są ważne do 15 lutego roku następnego. Po upływie powyższego terminu Punkty, które nie zostały wymienione na Nagrody zgodnie z niniejszym Regulaminem Programu, tracą ważność i będą odjęte z Konta Uczestnika. Z dniem 16 lutego kolejnego roku rozpoczyna się naliczanie Punktów za kolejny rok kalendarzowy.
12. Punkty nie mogą być wymienione na pieniądze, ani inne świadczenia nie znajdujące się w Serwisie.
§ 5. Progi uczestnictwa w Programie Lojalnościowym.
1. Status RED BEAUTY CLUB uzyskuje Uczestnik, którego łączne obroty wynoszą 8 000 (słownie: osiem tysięcy 00/100) złotych netto rocznie w cenach po rabatach, w tym przynajmniej 2 000 (słownie: dwa tysiące 00/100) złotych netto kwartalnie, liczone w cenach po rabatach. Uczestnik zyskuje możliwość wymieniania Punktów na Nagrody na zasadach przewidzianych w Regulaminie.
2. Status RED COLOR MASTER uzyskuje Uczestnik, który spełni następujące warunki:
1) jego łączne obroty wynoszą minimum 30 000 (słownie: trzydzieści tysięcy 00/100) złotych netto rocznie w cenach po rabatach, w tym przynajmniej 7 500 (słownie: siedem tysięcy pięćset 00/100) złotych netto kwartalnie, liczone w cenach po rabatach.
2) przy czym obroty w zakupie Produktów z kategorii Wella Color wynoszą minimum 3 000 (słownie: trzy tysiące 00/100) złotych netto kwartalnie w cenach po rabatach,
3) obroty zrealizowane w zakupach Produktów z kategorii Care na markach Wella Professionals, System Professional, Sebastian Professional i Nioxin wynoszą minimum 1 000 (słownie: tysiąc 00/100) złotych netto kwartalnie w cenach po rabatach,
4) cyklicznie dokonuje zakupu Produktów z minimum 3 brandów kolorystycznych Wella: Color Touch, Koleston Perfect, Illumina, Shinefinity.
Uczestnik zyskuje możliwość wymieniania Punktów na Nagrody na zasadach przewidzianych w Regulaminie; dostęp do atrakcyjnych, dedykowanych promocji; preferencyjne warunki uczestnictwa w szkoleniach fryzjerskich; możliwość udziału w wydarzeniach organizowanych przez Orbico na preferencyjnych warunkach; dostęp do unikalnych spotkań i szkoleń; umieszczenie prowadzonego przez Uczestnika salonu na liście promowanych salonów fryzjerskich, dostępnej na stronie salonprofessional.pl.
3. Status RED ELITE uzyskuje Uczestnik, który spełni następujące warunki:
1) łączne obroty wynoszą minimum 100 000 (słownie: sto tysięcy 00/100) złotych netto rocznie w cenach po rabatach, w tym przynajmniej 25 000 (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy 00/100) złotych netto kwartalnie, liczone w cenach po rabatach.
2) obroty w kategorii Wella Color wynoszą minimum 12 000 (słownie: dwanaście tysięcy 00/100) złotych netto kwartalnie w cenach po rabatach,
3) obroty zrealizowane w zakupach Produktów z kategorii Care na markach Wella Professionals, System Professional, Sebastian Professional i Nioxin wynoszą minimum 4 000 (słownie: cztery tysiące 00/100) złotych netto kwartalnie w cenach po rabatach,
4) cyklicznie dokonuje zakupu Produktów z minimum 3 brandów kolorystycznych Wella: Color Touch, Koleston Perfect, Illumina, Shinefinity,
5) prowadzi salon w którym znajdują się co najmniej 3 stanowiska pozwalające na jednoczesna pracę 3 lub więcej fryzjerów/stylistów,
6) prowadzi aktywne konto w mediach społecznościowych (Facebook i/lub Instagram i/lub TikTok).
Uczestnik zyskuje możliwość wymieniania Punktów na Nagrody na zasadach przewidzianych w Regulaminie; dostęp do atrakcyjnych, dedykowanych promocji; preferencyjne warunki uczestnictwa w szkoleniach fryzjerskich; możliwość udziału w wydarzeniach organizowanych przez Orbico na preferencyjnych warunkach; dostęp do unikalnych spotkań i szkoleń; dostęp do elitarnych spotkań organizowanych specjalnie dla grupy RED ELITE; umieszczenie prowadzonego przez Uczestnika salonu na liście promowanych salonów fryzjerskich, dostępnej na stronie salonprofessional.pl
§ 6. Nagrody.
1. Organizator zastrzega sobie prawo do uaktualniania, w każdym czasie Katalogu Nagród, w tym usuwania dotychczasowych i wprowadzania nowych Nagród, zmiany rodzajów i wartości punktowych Nagród, w szczególności z przyczyn techniczno-organizacyjnych lub w związku ze wzrostem kosztów przyznania Nagród.
2. Informacje o Nagrodach prezentowane w Serwisie lub w innych materiałach opublikowanych przez Organizatora, wskazują wyłącznie na rodzaj Nagrody i nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
3. Odpowiedzialność Organizatora z tytułu rękojmi za wady fizyczne Nagród zostaje wyłączona.
4. W przypadku wad Nagrody, Uczestnik może skorzystać z uprawnień z tytułu gwarancji na zasadach przewidzianych przez producenta, jeżeli Nagroda jest objęta gwarancją. Korzystanie z gwarancji odbywa się w zakresie i na zasadach określonych w karcie gwarancyjnej. W celu realizacji uprawnień wynikających z gwarancji Uczestnik jest zobowiązany przedstawić, wraz z gwarancją producenta Nagrody, dowód doręczenia Nagrody wystawiony przy jej dostawie.
5. Uczestnik może złożyć reklamację mailowo pod adresem [email protected] lub telefonicznie pod numerem 32 325 60 80, prawidłowe zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać: nazwę Klienta, siedzibę/adres wysyłkowy Klienta, numer faktury, numer i datę złożenia zamówienia, dokładny opis wady, numer seryjny produktu (jeśli jest dostępny), opcjonalnie: preferowany sposób rozpatrzenia reklamacji.
6. Reklamacja będzie rozpatrywana przez dostawcę lub producenta produktu, Orbico jest jedynie pośrednikiem w jej przekazaniu.
§ 7. Zasady wykorzystania Punktów.
1. Zgromadzone Punkty Uczestnik może wymienić na wybrane przez Uczestnika Nagrody wskazane przez Organizatora w Serwisie, pod adresem: ______________________, za liczbę Punktów każdorazowo wskazaną dla danej Nagrody w dniu złożenia na nią zamówienia.
2. Aby wymienić Punkty na Nagrodę, Uczestnik powinien, w zależności od rodzaju Nagrody, złożyć odpowiednie zamówienie w Serwisie, lub – po weryfikacji danych Uczestnika – pod numerem Infolinii wskazanym w § 4 ust. 2 pkt 4. W celu identyfikacji Uczestnika, składającego zamówienie za pośrednictwem Infolinii Organizator zastrzega sobie prawo do weryfikacji danych osobowych Uczestnika zgłoszonych przez niego w trakcie rejestracji do Programu. W przypadku, gdy Uczestnik odmówi dostarczenia wymaganych informacji lub doszło do negatywnej weryfikacji, Organizator może odmówić realizacji zamówienia na Nagrodę.
3. Złożenie zamówienia na Nagrodę jest możliwe pod warunkiem, że Uczestnik:
1) nie zalega z płatnością jakiejkolwiek faktury wobec Orbico;
2) jego średnie opóźnienie w regulowaniu płatności za faktury nie może być wyższe niż 7 dni za ostatnie 3 miesiące od dnia zamówienia Nagrody.
4. Z chwilą skutecznego złożenia zamówienia na Nagrodę przez Uczestnika, wystawiona zostaje faktura z tytułu umowy sprzedaży Nagrody za cenę 1 (jeden 00/100) złotych netto + VAT, a liczba Punktów odpowiadająca zamówionej Nagrodzie, zostaje odjęta z salda na koncie Uczestnika, przy czym Punkty przyznane najwcześniej zostaną odjęte w pierwszej kolejności. Faktura o której mowa w zdaniu poprzedzającym jest płatna w terminie miesiąca od dnia jej wystawienia.
5. Zawarcie umowy sprzedaży, o której mowa w ust. 4 powyżej następuje w momencie potwierdzenia przez Organizatora dostępności Nagrody w formie wiadomości e – mail przesłanej na adres poczty elektronicznej Uczestnika. Termin wysłania wiadomości jest zależny od dostępności Nagrody i może ulec wydłużeniu do 3 miesięcy od złożenia zamówienia na Nagrodę.
6. W przypadku Nagród z kategorii „Duży sprzęt do pracy w salonie”, Uczestnik ma możliwość otrzymania Nagrody z wyżej wymienionej kategorii, jeżeli zgromadzi minimum 50% Punktów wymaganych dla danej Nagrody, a pozostałą wartość Nagrody zapłaci według ceny cennikowej. Wymogi z ust. 3 stosuje się odpowiednio.
7. Zamówionej Nagrody nie można zwrócić ani wymienić na inną. W przypadku rezygnacji przez Uczestnika z odbioru Nagrody po jej zamówieniu Organizator nie jest zobowiązany do zwrotu Punktów odjętych z Konta Uczestnika z tytułu zamówienia Nagrody. Punktów nie można wykorzystać w żadnym innym celu niż wskazane w ust. 1 powyżej, a w szczególności, nie można ich wymienić na gotówkę, nie można ich przelać na rachunek Uczestnika w instytucjach płatniczych lub innych firmach, ani przenieść na rzecz innego Uczestnika.
8. Organizator może ograniczyć możliwość korzystania z Punktów lub odmówić przyznania korzyści wynikających z Programu Lojalnościowego, po wykryciu nieuczciwego zachowania Uczestnika, niezgodnego z normalnym korzystaniem z Programu Lojalnościowego. O zaistnieniu takiej okoliczności Uczestnik zostanie przez Organizatora powiadomiony za pośrednictwem wiadomości e-mail, wysłanej na adres podany w elektronicznym formularzu rejestracji, bądź znajdującym się na Koncie Uczestnika. Uczestnik ma prawo skorzystać z uprawnienia do złożenia reklamacji, na zasadach opisanych w § 10 Regulaminu.
9. W przypadku zakończenia przez Uczestnika członkostwa w Programie Lojalnościowym lub usunięcia Konta Uczestnika, zgromadzone Punkty zostają anulowane i nie podlegają rekompensacie. Punkty nie są przywracane po odnowieniu członkostwa w Programie.
§ 8. Zakończenie udziału w Programie Lojalnościowym.
1. Organizator może zawiesić lub zakończyć Program Lojalnościowy w każdym momencie, za uprzednim zawiadomieniem Uczestników poprzez wiadomość email, wiadomość SMS lub telefonicznie lub przez stronę internetową https://salonprofessional.pl/wellared ze skutkiem następującym po 30 dniach kalendarzowych od dnia zawiadomienia Uczestników.
2. Udział Uczestnika w Programie Lojalnościowym kończy się także w następujących przypadkach:
1) rezygnacji przez Uczestnika z członkostwa w Programie Lojalnościowym. Członkostwo w Programie Lojalnościowym można zakończyć przez kontakt z infolinią pod numerem: 32 325 60 80, mailowo pisząc na adres [email protected] lub u Doradcy Handlowego.
2) rażące naruszanie postanowień Regulaminu;
3) zawieszenia prowadzonej działalności gospodarczej zgłoszonej do Programu Lojalnościowego;
4) w przypadku wykluczenia Uczestnika z przyczyn wskazanych w § 3 ust. 11 Regulaminu;
5) po zmianie przez Organizatora Regulaminu, gdy Organizator po tych zmianach zwróci się o dostarczenie zgód niezbędnych do dalszej realizacji Programu Lojalnościowego, a Uczestnik nie udzieli takich zgód lub wycofa swoją zgodę na obowiązujący Regulamin.
3. W przypadkach opisanych w ust. 2 pkt 1 - 4 powyżej Uczestnik będzie uprawniony do wymiany zebranych Punktów w terminie 90 dni od daty zdarzenia powodującego zakończenie udziału w Programie Lojalnościowym. Po upływie określonego terminu Uczestnik nie będzie uprawniony do wymiany zgromadzonych Punktów.
§ 9. Dane osobowe Uczestników Programu Lojalnościowego.
1. Administratorem danych osobowych Uczestników jest Organizator.
2. Dane osobowe Uczestników w postaci: imię i nazwisko, adres e – mail, adres, numer telefonu oraz indywidualny numer klienta będą przetwarzane w celu rejestracji i umożliwienia Uczestnikom udziału w Programie Lojalnościowym.
3. Dane zebrane w celu udziału w Programie Lojalnościowym, są przetwarzane na podstawie:
1) art. 6 ust. 1. lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 UE (dalej: „RODO”), jako informacje niezbędne do wykonania umowy lub do podjęcia działań przed jej zawarciem, w związku z akceptacją przez Uczestników Regulaminu.
2) art. 6 ust. 1 lit. f RODO z uwagi na prawnie uzasadniony interes Organizatora, którym jest ochrona roszczeniami dochodzenie roszczeń;
3) art. 6 lit. c RODO w celu archiwizacji dokumentów księgowych.
4) art. 6 ust. 1 lit. a RODO w zakresie w jakim Uczestnik wyraził zgodę na opublikowanie jego danych teleadresowych na stronie salonprofessional.pl w wyszukiwarce salonów fryzjerskich.
4. W celu uzyskania dodatkowych informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych Uczestników możliwy jest kontakt za pomocą adresu e – mail: [email protected].
5. Dostęp do danych będą mieć nasi pracownicy oraz pracownicy podmiotów współpracujących z Organizatorem obsługujących systemy informatyczne zapewniające działanie Sklepu internetowego.
6. Dane osobowe Uczestników będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji Programu Lojalnościowego, w tym przechowywane do momentu przedawnienia ewentualnych roszczeń lub wygaśnięcia obowiązku archiwizacji danych wynikającego z przepisów prawa.
7. Uczestnikom przysługuje prawo do:
1) żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz o przeniesienia danych.
2) wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych poprzez wysłanie maila na adres [email protected]. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
3) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych dotyczącej przetwarzania przez nas Państwa danych osobowych.
8. Dane osobowe Uczestników nie będą wykorzystywane do profilowania, ani podejmowania zautomatyzowanych decyzji.
9. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do udziału w Programie Lojalnościowym.
§ 10. Reklamacje dotyczące Programu Lojalnościowego.
1. Wszelkie reklamacje dotyczące Programu Lojalnościowego, Uczestnik może zgłaszać drogą elektroniczną na adres e-mail: [email protected] , bądź za pośrednictwem Infolinii z wyraźnym wskazaniem w tytule wiadomości, że dotyczy ona Programu Lojalnościowego. Uczestnik w składanej reklamacji powinien wskazać: okoliczności uzasadniające złożenie reklamacji, tj. czego ona dotyczy, żądanie co do sposobu jej rozpoznania reklamacji, swoje dane kontaktowe.
2. Reklamacje rozpatrywane będą przez Organizatora w terminie 14 dni roboczych od daty ich otrzymania.
3. W przypadku reklamacji dotyczących prawidłowości zaliczenia Punktów na poczet zamówienia Nagrody, reklamacja taka podlega uwzględnieniu, o ile nie doszło do wysyłki Nagrody.
4. O sposobie rozstrzygnięcia reklamacji Organizator powiadomi Uczestnika składającego reklamację pocztą elektroniczną.
5. Skorzystanie z procedury reklamacyjnej jest dobrowolne i nie wyłącza ani nie ogranicza prawa Uczestnika do dochodzenia roszczeń na drodze sądowej.
§ 11. Zmiany Regulaminu.
1. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu w przypadku zaistnienia jednej z następujących przyczyn:
1) zmian stanu prawnego, które skutkują koniecznością wprowadzenia zmian w Regulaminie;
2) zmiany przedmiotu działalności Organizatora;
3) modyfikacji dotychczasowego sposobu działania Programu Lojalnościowego, jeżeli będzie to uzasadnione zmianą w przedmiocie działalności Organizatora, bądź jeżeli zmiany będą miały na celu dostosowanie sposobu działania Programu do aktualnej oferty Organizatora;
4) dokonania technicznej modyfikacji Sklepu internetowego wymagających dostosowania do nich postanowień Regulaminu;
5) usunięcie ewentualnych omyłek, błędów, niejasności lub wątpliwości interpretacyjnych dotyczących treści Regulaminu.
2. O zmianie Regulaminu Uczestnicy zostaną poinformowani poprzez opublikowanie jego zmienionej wersji w Sklepie internetowym, co najmniej 7 (siedem) dni przed dniem wejścia zmian w życie. W terminie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, zmieniona wersja Regulaminu zostanie przesłana Użytkownikom pocztą elektroniczną.
3. Jeżeli Uczestnik nie wyraża zgody na zmiany w Regulaminie, ma prawo do rezygnacji z członkostwa w Programie Lojalnościowym w terminie 7 dni od dnia otrzymania informacji o zmianie Regulaminu w trybie określonym w § 8 ust. 2 pkt 1. W przypadku nieskorzystania w tym terminie z prawa rezygnacji z członkostwa, przyjmuje się że Uczestnik wyraził zgodę na zmiany w Regulaminie.
4. Zmiany Regulaminu Programu Lojalnościowego nie mają wpływu na dotychczas przyznane i zewidencjonowane Punkty.
§ 12. Postanowienia końcowe.
1. Regulamin Programu Lojalnościowego jest dostępny do wglądu na stronie internetowej https://salonprofessional.pl/wellared/regulamin.
2. We wszystkich sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego.
3. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.11.2024.