Twoje konto jest w trakcie weryfikacji. W tym momencie składanie zamówień jest niemożliwe.
Ładowanie...

Szkolenie Akademia Rozwoju Salonów Beauty - etap 1

Dostępny

Szkolenie menedżerskie.

Moduł 1: ZYSKI SALONU, CZYLI JAK ROZWIJAĆ BIZNES.

KORZYŚCI:
Poznasz narzędzia planowania przychodów i kontroli kosztów
Dowiesz się jak motywować pracowników i wspierać ich w realizacji planów
Zwiększysz zyski salonu i będziesz zarządzać salonem bardziej świadomie.

PROGRAM:

  1. ZASADY PLANOWANIA
    Podstawowe wskaźniki finansowe i metody planowania
    Tabela wyników
    planowanie miesięcznych przychodów i kontrola kosztów
    Wynik finansowy: zysk czy strata?
  2. PLANY ROZWOJU SALONU ORAZ ROZWOJU PRACOWNIKÓW
    Plan rozwoju salonu; roczny, półroczny, kwartalny, miesięczny
    Plan rozwoju pracowników
    Miesięczna analiza przychodów; wyciąganie wniosków, planowanie, działanie
  3. KONTROLA KOSZTÓW
    Struktura kosztów i instrumenty kontroli
    Analiza zużycia materiałów do pracy
    Miesięczna analiza kosztów; wyciąganie wniosków, planowanie, działanie
  4. WSPIERANIE PRACOWNIKÓW PODCZAS REALIZACJI PLANÓW
    Prowadzenie rozmów podczas wypłaty wynagrodzenia; planowanie obrotów z usług, zabiegów pielęgnacyjnych w salonie oraz sprzedaży produktów
    Monitorowanie postępów i prowadzenie rozmów wspierających
    Konkursy jako czynnik motywujący do zwiększenia odsprzedaży produktów
  5. MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW
    Różnica w działaniu motywacji pozytywnej i negatywnej
    Motywowanie zgodnie z oczekiwaniami pracownika piramida Maslowa
    Czynniki finansowe i pozafinansowe

Moduł 2: JAK ZWIĘKSZYĆ PRZYCHODY SALONU, CZYLI STANDARD OBSŁUGI KLIENTA.

KORZYŚCI:
Poznasz metody zwiększenia przychodów, sprzedaży produktów oraz zabiegów pielęgnacyjnych w salonie
Otrzymasz Standard Obsługi klienta i dowiesz się jak go wdrożyć
Zwiększysz przychody salonu, konkurencyjność na rynku oraz zadowolenie klientów

PROGRAM:

  1. OCZEKIWANIA KLIENTA PODSTAWĄ STANDARDU OBSŁUGI KLIENTA
    Po co klient przychodzi do salonu?
    Ankieta jakości obsługi klienta
    Zaufanie, komunikacja i wzajemna sympatia kluczem do sukcesu opartego na osobistych relacjach
    Standard obsługi klienta gwarantem jakości
  2. KONSULTACJA I DOBÓR FRYZURY A PRZYCHODY SALONU
    Różnica między fryzjerem a fryzjerem z pasją
    Znaczenie umiejętności zadawania pytań w rozpoznaniu oczekiwań klienta
    Słuchanie ze zrozumieniem
    Ustalenie fryzury
  3. KIEDY I W JAKI SPOSÓB PROPONOWAĆ PIELĘGNACJĘ W SALONIE I PRODUKTY DO DOMU?
    Diagnoza kluczowym elementem doradztwa
    Znajomość produktów
    Różnica między sprzedażą a doradztwem
    Kiedy doradztwo kończy się sprzedażą produktów?
  4. W JAKI SPOSÓB WPROWADZIĆ STANDARD OBSŁUGI KLIENTA?
    Przedstawienie pomysłu, omówienie i decyzja o wdrożeniu Standardu
    Diagnozowanie poziomu rozwoju pracownika
    Dopasowanie stylu przywództwa do poziomu rozwoju pracownika
    Rozwijanie kompetencji pracowników i ich zaangażowania
    Monitorowanie poziomu rozwoju.

Prowadzący: Roman Batko

Miejsce szkolenia: Warszawa, ul. Smocza 1, Studio Wella

Czas trwania: 2 dni

Termin szkolenia należy potwierdzić u doradcy handlowego, www.domwella.pl/doradcy-handlowi

Szczegóły

Szkolenie menedżerskie.

Moduł 1: ZYSKI SALONU, CZYLI JAK ROZWIJAĆ BIZNES.

KORZYŚCI:
Poznasz narzędzia planowania przychodów i kontroli kosztów
Dowiesz się jak motywować pracowników i wspierać ich w realizacji planów
Zwiększysz zyski salonu i będziesz zarządzać salonem bardziej świadomie.

PROGRAM:

  1. ZASADY PLANOWANIA
    Podstawowe wskaźniki finansowe i metody planowania
    Tabela wyników
    planowanie miesięcznych przychodów i kontrola kosztów
    Wynik finansowy: zysk czy strata?
  2. PLANY ROZWOJU SALONU ORAZ ROZWOJU PRACOWNIKÓW
    Plan rozwoju salonu; roczny, półroczny, kwartalny, miesięczny
    Plan rozwoju pracowników
    Miesięczna analiza przychodów; wyciąganie wniosków, planowanie, działanie
  3. KONTROLA KOSZTÓW
    Struktura kosztów i instrumenty kontroli
    Analiza zużycia materiałów do pracy
    Miesięczna analiza kosztów; wyciąganie wniosków, planowanie, działanie
  4. WSPIERANIE PRACOWNIKÓW PODCZAS REALIZACJI PLANÓW
    Prowadzenie rozmów podczas wypłaty wynagrodzenia; planowanie obrotów z usług, zabiegów pielęgnacyjnych w salonie oraz sprzedaży produktów
    Monitorowanie postępów i prowadzenie rozmów wspierających
    Konkursy jako czynnik motywujący do zwiększenia odsprzedaży produktów
  5. MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW
    Różnica w działaniu motywacji pozytywnej i negatywnej
    Motywowanie zgodnie z oczekiwaniami pracownika piramida Maslowa
    Czynniki finansowe i pozafinansowe

Moduł 2: JAK ZWIĘKSZYĆ PRZYCHODY SALONU, CZYLI STANDARD OBSŁUGI KLIENTA.

KORZYŚCI:
Poznasz metody zwiększenia przychodów, sprzedaży produktów oraz zabiegów pielęgnacyjnych w salonie
Otrzymasz Standard Obsługi klienta i dowiesz się jak go wdrożyć
Zwiększysz przychody salonu, konkurencyjność na rynku oraz zadowolenie klientów

PROGRAM:

  1. OCZEKIWANIA KLIENTA PODSTAWĄ STANDARDU OBSŁUGI KLIENTA
    Po co klient przychodzi do salonu?
    Ankieta jakości obsługi klienta
    Zaufanie, komunikacja i wzajemna sympatia kluczem do sukcesu opartego na osobistych relacjach
    Standard obsługi klienta gwarantem jakości
  2. KONSULTACJA I DOBÓR FRYZURY A PRZYCHODY SALONU
    Różnica między fryzjerem a fryzjerem z pasją
    Znaczenie umiejętności zadawania pytań w rozpoznaniu oczekiwań klienta
    Słuchanie ze zrozumieniem
    Ustalenie fryzury
  3. KIEDY I W JAKI SPOSÓB PROPONOWAĆ PIELĘGNACJĘ W SALONIE I PRODUKTY DO DOMU?
    Diagnoza kluczowym elementem doradztwa
    Znajomość produktów
    Różnica między sprzedażą a doradztwem
    Kiedy doradztwo kończy się sprzedażą produktów?
  4. W JAKI SPOSÓB WPROWADZIĆ STANDARD OBSŁUGI KLIENTA?
    Przedstawienie pomysłu, omówienie i decyzja o wdrożeniu Standardu
    Diagnozowanie poziomu rozwoju pracownika
    Dopasowanie stylu przywództwa do poziomu rozwoju pracownika
    Rozwijanie kompetencji pracowników i ich zaangażowania
    Monitorowanie poziomu rozwoju.

Prowadzący: Roman Batko

Miejsce szkolenia: Warszawa, ul. Smocza 1, Studio Wella

Czas trwania: 2 dni

Termin szkolenia należy potwierdzić u doradcy handlowego, www.domwella.pl/doradcy-handlowi

© ORBICO 2024