Szkolenie Akademia Rozwoju Salonów Beauty - etap 1 - CM
Oferta dla klientów Color Master
Oferta dla klientów Color Master
Szkolenie menedżerskie.
Moduł 1: ZYSKI SALONU, CZYLI JAK ROZWIJAĆ BIZNES.
KORZYŚCI:
Poznasz narzędzia planowania przychodów i kontroli kosztów
Dowiesz się jak motywować pracowników i wspierać ich w realizacji planów
Zwiększysz zyski salonu i będziesz zarządzać salonem bardziej świadomie.
PROGRAM:
ZASADY PLANOWANIA
Podstawowe wskaźniki finansowe i metody planowania
Tabela wyników
planowanie miesięcznych przychodów i kontrola kosztów
Wynik finansowy: zysk czy strata?
PLANY ROZWOJU SALONU ORAZ ROZWOJU PRACOWNIKÓW
Plan rozwoju salonu; roczny, półroczny, kwartalny, miesięczny
Plan rozwoju pracowników
Miesięczna analiza przychodów; wyciąganie wniosków, planowanie, działanie
KONTROLA KOSZTÓW
Struktura kosztów i instrumenty kontroli
Analiza zużycia materiałów do pracy
Miesięczna analiza kosztów; wyciąganie wniosków, planowanie, działanie
WSPIERANIE PRACOWNIKÓW PODCZAS REALIZACJI PLANÓW
Prowadzenie rozmów podczas wypłaty wynagrodzenia; planowanie obrotów z usług, zabiegów pielęgnacyjnych w salonie oraz sprzedaży produktów
Monitorowanie postępów i prowadzenie rozmów wspierających
Konkursy jako czynnik motywujący do zwiększenia odsprzedaży produktów
MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW
Różnica w działaniu motywacji pozytywnej i negatywnej
Motywowanie zgodnie z oczekiwaniami pracownika piramida Maslowa
Czynniki finansowe i pozafinansowe
Moduł 2: JAK ZWIĘKSZYĆ PRZYCHODY SALONU, CZYLI STANDARD OBSŁUGI KLIENTA.
KORZYŚCI:
Poznasz metody zwiększenia przychodów, sprzedaży produktów oraz zabiegów pielęgnacyjnych w salonie
Otrzymasz Standard Obsługi klienta i dowiesz się jak go wdrożyć
Zwiększysz przychody salonu, konkurencyjność na rynku oraz zadowolenie klientów
PROGRAM:
OCZEKIWANIA KLIENTA PODSTAWĄ STANDARDU OBSŁUGI KLIENTA
Po co klient przychodzi do salonu?
Ankieta jakości obsługi klienta
Zaufanie, komunikacja i wzajemna sympatia kluczem do sukcesu opartego na osobistych relacjach
Standard obsługi klienta gwarantem jakości
KONSULTACJA I DOBÓR FRYZURY A PRZYCHODY SALONU
Różnica między fryzjerem a fryzjerem z pasją
Znaczenie umiejętności zadawania pytań w rozpoznaniu oczekiwań klienta
Słuchanie ze zrozumieniem
Ustalenie fryzury
KIEDY I W JAKI SPOSÓB PROPONOWAĆ PIELĘGNACJĘ W SALONIE I PRODUKTY DO DOMU?
Diagnoza kluczowym elementem doradztwa
Znajomość produktów
Różnica między sprzedażą a doradztwem
Kiedy doradztwo kończy się sprzedażą produktów?
W JAKI SPOSÓB WPROWADZIĆ STANDARD OBSŁUGI KLIENTA?
Przedstawienie pomysłu, omówienie i decyzja o wdrożeniu Standardu
Diagnozowanie poziomu rozwoju pracownika
Dopasowanie stylu przywództwa do poziomu rozwoju pracownika
Rozwijanie kompetencji pracowników i ich zaangażowania
Monitorowanie poziomu rozwoju.
Prowadzący: Roman Batko
Miejsce szkolenia: Warszawa, ul. Smocza 1, Studio Wella
Czas trwania: 2 dni
Termin szkolenia należy potwierdzić u doradcy handlowego, www.domwella.pl/doradcy-handlowi
Szkolenie menedżerskie.
Moduł 1: ZYSKI SALONU, CZYLI JAK ROZWIJAĆ BIZNES.
KORZYŚCI:
Poznasz narzędzia planowania przychodów i kontroli kosztów
Dowiesz się jak motywować pracowników i wspierać ich w realizacji planów
Zwiększysz zyski salonu i będziesz zarządzać salonem bardziej świadomie.
PROGRAM:
ZASADY PLANOWANIA
Podstawowe wskaźniki finansowe i metody planowania
Tabela wyników
planowanie miesięcznych przychodów i kontrola kosztów
Wynik finansowy: zysk czy strata?
PLANY ROZWOJU SALONU ORAZ ROZWOJU PRACOWNIKÓW
Plan rozwoju salonu; roczny, półroczny, kwartalny, miesięczny
Plan rozwoju pracowników
Miesięczna analiza przychodów; wyciąganie wniosków, planowanie, działanie
KONTROLA KOSZTÓW
Struktura kosztów i instrumenty kontroli
Analiza zużycia materiałów do pracy
Miesięczna analiza kosztów; wyciąganie wniosków, planowanie, działanie
WSPIERANIE PRACOWNIKÓW PODCZAS REALIZACJI PLANÓW
Prowadzenie rozmów podczas wypłaty wynagrodzenia; planowanie obrotów z usług, zabiegów pielęgnacyjnych w salonie oraz sprzedaży produktów
Monitorowanie postępów i prowadzenie rozmów wspierających
Konkursy jako czynnik motywujący do zwiększenia odsprzedaży produktów
MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW
Różnica w działaniu motywacji pozytywnej i negatywnej
Motywowanie zgodnie z oczekiwaniami pracownika piramida Maslowa
Czynniki finansowe i pozafinansowe
Moduł 2: JAK ZWIĘKSZYĆ PRZYCHODY SALONU, CZYLI STANDARD OBSŁUGI KLIENTA.
KORZYŚCI:
Poznasz metody zwiększenia przychodów, sprzedaży produktów oraz zabiegów pielęgnacyjnych w salonie
Otrzymasz Standard Obsługi klienta i dowiesz się jak go wdrożyć
Zwiększysz przychody salonu, konkurencyjność na rynku oraz zadowolenie klientów
PROGRAM:
OCZEKIWANIA KLIENTA PODSTAWĄ STANDARDU OBSŁUGI KLIENTA
Po co klient przychodzi do salonu?
Ankieta jakości obsługi klienta
Zaufanie, komunikacja i wzajemna sympatia kluczem do sukcesu opartego na osobistych relacjach
Standard obsługi klienta gwarantem jakości
KONSULTACJA I DOBÓR FRYZURY A PRZYCHODY SALONU
Różnica między fryzjerem a fryzjerem z pasją
Znaczenie umiejętności zadawania pytań w rozpoznaniu oczekiwań klienta
Słuchanie ze zrozumieniem
Ustalenie fryzury
KIEDY I W JAKI SPOSÓB PROPONOWAĆ PIELĘGNACJĘ W SALONIE I PRODUKTY DO DOMU?
Diagnoza kluczowym elementem doradztwa
Znajomość produktów
Różnica między sprzedażą a doradztwem
Kiedy doradztwo kończy się sprzedażą produktów?
W JAKI SPOSÓB WPROWADZIĆ STANDARD OBSŁUGI KLIENTA?
Przedstawienie pomysłu, omówienie i decyzja o wdrożeniu Standardu
Diagnozowanie poziomu rozwoju pracownika
Dopasowanie stylu przywództwa do poziomu rozwoju pracownika
Rozwijanie kompetencji pracowników i ich zaangażowania
Monitorowanie poziomu rozwoju.
Prowadzący: Roman Batko
Miejsce szkolenia: Warszawa, ul. Smocza 1, Studio Wella
Czas trwania: 2 dni
Termin szkolenia należy potwierdzić u doradcy handlowego, www.domwella.pl/doradcy-handlowi