Twoje konto jest w trakcie weryfikacji. W tym momencie składanie zamówień jest niemożliwe.
Ładowanie...

Szkolenie Mała Akademia dla salonów fryzjerskich z Romanem Batko - CM

Oferta dla klientów Color Master

Dostępny

Podana cena za 1 osobę - szkolenie przeznaczone dla grupy klientów min. 5 osób.

Szkolenie przeznaczone dla właścicieli salonów 1-2 osobowych.

Czas trwania: 2 dni.

Miejsce szkolenia: Studio Wella lub inna lokalizacja.

Zapisy: Doradca handlowy.

DZIEŃ I. (10.00-17.00): ZYSKI SALONU, CZYLI JAK ROZWIJAĆ BIZNES. KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU:.
Dowiesz się jak budować markę swojego salonu i pozytywnie wyróżnić się na rynku usług fryzjerskich.
Nauczysz się promować swój salon nie angażując dużych pieniędzy.
Poznasz narzędzia planowania przychodów i kontroli kosztów.
Zwiększysz zyski salonu i będziesz zarządzać salonem bardziej świadomie.

PROGRAM: MARKETING W SALONIE FRYZJERSKIM

Marketing mix, narzędzia wpływu na reakcje klientów Tworzenie misji/wizji w salonie Pozycjonowanie i budowanie marki salonu Co można osiągnąć dzięki działaniom marketingowym?

REZULTATY DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH

Wzrost rozpoznawalności
tworzenie pozytywnego wizerunku i budowanie marki Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie lojalności dotychczasowych Popularyzowanie swoich usług. Wzmocnienie swojej pozycji rynkowej zwiększanie obrotów

ROCZNY PLAN PROMOCJI SALONU

Reklama. Programy sprzedażowe. Media społecznościowe. Komunikacja bezpośrednia Roczny plan promocji salonu

ZASADY PLANOWANIA

Podstawowe wskaźniki finansowe i metody planowania. Tabela wyników
planowanie miesięcznych przychodów i kontrola kosztów, wynik finansowy: zysk czy strata?

KONTROLA KOSZTÓW

Struktura kosztów i instrumenty kontroli. Analiza zużycia materiałów do pracy. Miesięczna analiza kosztów; wyciąganie wniosków, planowanie, działanie.

DZIEŃ II: JAK ZWIĘKSZYĆ PRZYCHODY SALONU, CZYLI OBSŁUGA DOSKONAŁA. KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU:
Będziesz miał więcej zadowolonych klientów oraz pozyskasz nowych.
Zwiększysz przychody salonu; sprzedaż produktów oraz zabiegów pielęgnacyjnych w salonie.
Otrzymasz Standard Obsługi klienta.

PROGRAM:

POWITANIE

Rozpoznanie typu klienta. Jak zrobić dobre pierwsze wrażenie. Dopasowanie stylu komunikacji do typu klienta. Zaufanie, komunikacja i wzajemna sympatia kluczem do sukcesu opartego na osobistych relacjach. Zasady rozmowy przez telefon.

KONSULTACJA I DOBÓR FRYZURY A PRZYCHODY SALONU

Różnica między fryzjerem a fryzjerem z pasją. Znaczenie umiejętności zadawania pytań w rozpoznaniu oczekiwań klienta. Słuchanie ze zrozumieniem. Ustalenie fryzury.

KIEDY I W JAKI SPOSÓB PROPONOWAĆ PIELĘGNACJĘ W SALONIE I PRODUKTY DO DOMU?

Diagnoza kluczowym elementem doradztwa. Znajomość produktów. Różnica między sprzedażą a doradztwem. Kiedy doradztwo kończy się sprzedażą produktów?

WYKONANIE USŁUGI

Koloryzacja i budowanie relacji z klientem. Strefa myjni, strefa ciszy. Strzyżenie i stylizacja

RECEPCJA

Podanie ceny za usługę. Pytanie o zakup produktów. Propozycja umówienia następnej wizyty. Pożegnanie.

 

Termin szkolenia należy potwierdzić u doradcy handlowego, www.domwella.pl/doradcy-handlowi

Szczegóły

Podana cena za 1 osobę - szkolenie przeznaczone dla grupy klientów min. 5 osób.

Szkolenie przeznaczone dla właścicieli salonów 1-2 osobowych.

Czas trwania: 2 dni.

Miejsce szkolenia: Studio Wella lub inna lokalizacja.

Zapisy: Doradca handlowy.

DZIEŃ I. (10.00-17.00): ZYSKI SALONU, CZYLI JAK ROZWIJAĆ BIZNES. KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU:.
Dowiesz się jak budować markę swojego salonu i pozytywnie wyróżnić się na rynku usług fryzjerskich.
Nauczysz się promować swój salon nie angażując dużych pieniędzy.
Poznasz narzędzia planowania przychodów i kontroli kosztów.
Zwiększysz zyski salonu i będziesz zarządzać salonem bardziej świadomie.

PROGRAM: MARKETING W SALONIE FRYZJERSKIM

Marketing mix, narzędzia wpływu na reakcje klientów Tworzenie misji/wizji w salonie Pozycjonowanie i budowanie marki salonu Co można osiągnąć dzięki działaniom marketingowym?

REZULTATY DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH

Wzrost rozpoznawalności
tworzenie pozytywnego wizerunku i budowanie marki Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie lojalności dotychczasowych Popularyzowanie swoich usług. Wzmocnienie swojej pozycji rynkowej zwiększanie obrotów

ROCZNY PLAN PROMOCJI SALONU

Reklama. Programy sprzedażowe. Media społecznościowe. Komunikacja bezpośrednia Roczny plan promocji salonu

ZASADY PLANOWANIA

Podstawowe wskaźniki finansowe i metody planowania. Tabela wyników
planowanie miesięcznych przychodów i kontrola kosztów, wynik finansowy: zysk czy strata?

KONTROLA KOSZTÓW

Struktura kosztów i instrumenty kontroli. Analiza zużycia materiałów do pracy. Miesięczna analiza kosztów; wyciąganie wniosków, planowanie, działanie.

DZIEŃ II: JAK ZWIĘKSZYĆ PRZYCHODY SALONU, CZYLI OBSŁUGA DOSKONAŁA. KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU:
Będziesz miał więcej zadowolonych klientów oraz pozyskasz nowych.
Zwiększysz przychody salonu; sprzedaż produktów oraz zabiegów pielęgnacyjnych w salonie.
Otrzymasz Standard Obsługi klienta.

PROGRAM:

POWITANIE

Rozpoznanie typu klienta. Jak zrobić dobre pierwsze wrażenie. Dopasowanie stylu komunikacji do typu klienta. Zaufanie, komunikacja i wzajemna sympatia kluczem do sukcesu opartego na osobistych relacjach. Zasady rozmowy przez telefon.

KONSULTACJA I DOBÓR FRYZURY A PRZYCHODY SALONU

Różnica między fryzjerem a fryzjerem z pasją. Znaczenie umiejętności zadawania pytań w rozpoznaniu oczekiwań klienta. Słuchanie ze zrozumieniem. Ustalenie fryzury.

KIEDY I W JAKI SPOSÓB PROPONOWAĆ PIELĘGNACJĘ W SALONIE I PRODUKTY DO DOMU?

Diagnoza kluczowym elementem doradztwa. Znajomość produktów. Różnica między sprzedażą a doradztwem. Kiedy doradztwo kończy się sprzedażą produktów?

WYKONANIE USŁUGI

Koloryzacja i budowanie relacji z klientem. Strefa myjni, strefa ciszy. Strzyżenie i stylizacja

RECEPCJA

Podanie ceny za usługę. Pytanie o zakup produktów. Propozycja umówienia następnej wizyty. Pożegnanie.

 

Termin szkolenia należy potwierdzić u doradcy handlowego, www.domwella.pl/doradcy-handlowi

© ORBICO 2024