Twoje konto jest w trakcie weryfikacji. W tym momencie składanie zamówień jest niemożliwe.
Ładowanie...

Szkolenie Akademia Rozwoju Salonów Beauty - etap 3 - CM

Ofarta dla klientów Color Master

Dostępny

Szkolenie menedżerskie Moduł 5: ZARZĄDZANIE KONFLIKTAMI, CZYLI JAK DOJŚĆ DO POROZUMIENIA. KORZYŚCI:
Poznasz narzędzia budowania porozumienia z pracownikami
Nauczysz się jak sobie radzić w sytuacji konfliktowej
Będziesz umiał świadomie zarządzać konfliktami . PROGRAM: 1. CZYM JEST KONFLIKT?
Definicja I przyczyny konfliktów
Konflikt destrukcyjny i konstruktywny oraz ich rezultaty
Twoje podejście do konfliktu. TEST 2. CZY ZNASZ TYP OSOBOWOŚCI SWOJEGO ROZMÓWCY?
Analiza członków zespołu i relacje z nimi
Relacje pozytywne i negatywne
Analiza własnego stylu komunikacji. TEST 3. NARZĘDZIA I BARIERY KONSTRUKTYWNEJ ROZMOWY Z PRACOWNIKAMI / ĆWICZENIA
Aktywne słuchanie
Wypowiedzi w komunikacie JA
Informacja zwrotna
Przeszkody w rozmowie: bariery psychologiczne 4. STYLE ROZWIĄZYWANIA KONFLIKTÓW
Kiedy warto przystąpić do WALKI o swoją wygraną?
Co daje WSPÓŁPRACA?
Co zyskujemy, a co tracimy przy KOMPROMISIE?
Dlaczego czasami warto UNIKAĆ konfliktu, a innym razem ULEGAĆ? 5. JAK DOPROWADZIĆ DO POROZUMIENIA?
Rozdzielenie interesów od stanowiska
Kwestionowanie pomysłów, koncepcji, zachowania
Sposoby przyjmowania ataku
Przekazywanie negatywnych informacji. Moduł 6: PROWADZENIE ZEBRAŃ, CZYLI KOMUNIKACJA JAKO NARZĘDZIE ZARZĄDZANIA. KORZYŚCI:
Dowiesz się jak mówić, aby ludzie usłyszeli to co powiedziałeś
Nauczysz się jak radzić sobie z oponentami
Będziesz umiał prowadzić zebrania, których rezultatem będzie wdrożenie omówionych na zebraniu ustaleń . PROGRAM: 1. CO DAJĄ ZEBRANIA?
Znaczenie zebrań z pracownikami
Kiedy zebranie informacyjne a kiedy operacyjne
Kluczowe cechy dobrego zebrania
Wdrożenie ustaleń z zebrania wyznacznikiem dobrego zebrania 2. WSKAZÓWKI TECHNICZNE
Dobre przygotowanie kluczem do sukcesu
Trzymanie się agendy
Precyzja w mowie werbalnej i niewerbalnej
Jak radzić sobie z trudnymi słuchaczami 3. PRZEPROWADZENIE ZEBRANIA ĆWICZENIA PRAKTYCZNE
Wybór przewodniczącego zebrania
Powitanie i przedstawienie celu zebrania
Omówienie tematów zgodnie z agendą
Podsumowanie UWAGA: Szkolenie składa się z dwóch części: I. Przekazanie istotnych informacji na temat komunikacji i prowadzenia zebrań II. Udział w zebraniu przeprowadzonym zgodnie z agendą ustaloną w porozumieniu z uczestnikami szkolenia. Prowadzący: Roman Batko Miejsce szkolenia: Warszawa, ul. Smocza 1 Studio Wella Czas trwania: 2 dni Termin szkolenia należy potwierdzić u Doradcy Handlowego.

Szczegóły

Szkolenie menedżerskie Moduł 5: ZARZĄDZANIE KONFLIKTAMI, CZYLI JAK DOJŚĆ DO POROZUMIENIA. KORZYŚCI:
Poznasz narzędzia budowania porozumienia z pracownikami
Nauczysz się jak sobie radzić w sytuacji konfliktowej
Będziesz umiał świadomie zarządzać konfliktami . PROGRAM: 1. CZYM JEST KONFLIKT?
Definicja I przyczyny konfliktów
Konflikt destrukcyjny i konstruktywny oraz ich rezultaty
Twoje podejście do konfliktu. TEST 2. CZY ZNASZ TYP OSOBOWOŚCI SWOJEGO ROZMÓWCY?
Analiza członków zespołu i relacje z nimi
Relacje pozytywne i negatywne
Analiza własnego stylu komunikacji. TEST 3. NARZĘDZIA I BARIERY KONSTRUKTYWNEJ ROZMOWY Z PRACOWNIKAMI / ĆWICZENIA
Aktywne słuchanie
Wypowiedzi w komunikacie JA
Informacja zwrotna
Przeszkody w rozmowie: bariery psychologiczne 4. STYLE ROZWIĄZYWANIA KONFLIKTÓW
Kiedy warto przystąpić do WALKI o swoją wygraną?
Co daje WSPÓŁPRACA?
Co zyskujemy, a co tracimy przy KOMPROMISIE?
Dlaczego czasami warto UNIKAĆ konfliktu, a innym razem ULEGAĆ? 5. JAK DOPROWADZIĆ DO POROZUMIENIA?
Rozdzielenie interesów od stanowiska
Kwestionowanie pomysłów, koncepcji, zachowania
Sposoby przyjmowania ataku
Przekazywanie negatywnych informacji. Moduł 6: PROWADZENIE ZEBRAŃ, CZYLI KOMUNIKACJA JAKO NARZĘDZIE ZARZĄDZANIA. KORZYŚCI:
Dowiesz się jak mówić, aby ludzie usłyszeli to co powiedziałeś
Nauczysz się jak radzić sobie z oponentami
Będziesz umiał prowadzić zebrania, których rezultatem będzie wdrożenie omówionych na zebraniu ustaleń . PROGRAM: 1. CO DAJĄ ZEBRANIA?
Znaczenie zebrań z pracownikami
Kiedy zebranie informacyjne a kiedy operacyjne
Kluczowe cechy dobrego zebrania
Wdrożenie ustaleń z zebrania wyznacznikiem dobrego zebrania 2. WSKAZÓWKI TECHNICZNE
Dobre przygotowanie kluczem do sukcesu
Trzymanie się agendy
Precyzja w mowie werbalnej i niewerbalnej
Jak radzić sobie z trudnymi słuchaczami 3. PRZEPROWADZENIE ZEBRANIA ĆWICZENIA PRAKTYCZNE
Wybór przewodniczącego zebrania
Powitanie i przedstawienie celu zebrania
Omówienie tematów zgodnie z agendą
Podsumowanie UWAGA: Szkolenie składa się z dwóch części: I. Przekazanie istotnych informacji na temat komunikacji i prowadzenia zebrań II. Udział w zebraniu przeprowadzonym zgodnie z agendą ustaloną w porozumieniu z uczestnikami szkolenia. Prowadzący: Roman Batko Miejsce szkolenia: Warszawa, ul. Smocza 1 Studio Wella Czas trwania: 2 dni Termin szkolenia należy potwierdzić u Doradcy Handlowego.

© ORBICO 2024