Twoje konto jest w trakcie weryfikacji. W tym momencie składanie zamówień jest niemożliwe.
Ładowanie...

Regulamin programu Wella RED

Regulamin Programu Lojalnościowego „WELLA RED”

§ 1 Definicje.

1.     Organizator lub Orbico – Orbico Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie przy ul. Salsy 2, 02 – 823 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy – KRS pod numerem 0000046562, REGON: 277632751, NIP: 646-25-26-337, kapitał zakładowy 40 841 450,00 zł;

2.     Klient – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadającą osobowości prawnej, ale posiadającą zdolność prawną, której działalność gospodarcza polega na świadczeniu usług fryzjerskich bądź kosmetycznych, którą łączy z Organizatorem współpraca handlowa w ramach której Klient nabywa od Organizatora Produkty z portfolio Orbico;

3.     Program Lojalnościowy lub Program – program lojalnościowy skierowany do Uczestników, prowadzony i realizowany przez Organizatora na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie; 

4.     Punkty – punkty przyznawane Uczestnikowi biorącemu udział w Programie Lojalnościowym, umożliwiające otrzymanie korzyści, na warunkach określonych w Regulaminie;

5.     Regulamin – niniejszy Regulamin Programu Lojalnościowego; 

6.     Sklep internetowy – sklep internetowy prowadzony przez Organizatora, dostępny pod adresem: https://salonprofessional.pl/;

7.     Serwis - oznacza stronę internetową https://salonprofessional.pl/wellared/, wykorzystywaną przez Organizatora  do prowadzenia Programu Lojalnościowego; 

8.     Konto Uczestnika – konto elektroniczne, utworzone w Serwisie, do którego logowanie następuje po podaniu przez Uczestnika utworzonego przez niego loginu i hasła;

9.     Produkty – produkty oferowane przez Organizatora do sprzedaży, za pośrednictwem Sklepu internetowego lub Przedstawiciela Handlowego;  

10.  Uczestnik – każdy Klient, posiadający konto użytkownika w Sklepie internetowym, który wyraził wolę uczestnictwa w Programie Lojalnościowym.

11.  Nagroda - oznacza produkt lub usługę, którą można nabyć za Punkty, na warunkach wskazanych w Regulaminie, katalog Nagród dostępny jest w Serwisie. 

 

§ 2. Postanowienia ogólne. 

1.     Regulamin określa zasady działania Programu Lojalnościowego, w tym rejestracji, uczestnictwa i rezygnacji z uczestnictwa w Programie oraz zasady przyznawania i wykorzystywania Punktów zgromadzonych przez Uczestników. 

2.     Program Lojalnościowy jest organizowany na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. 

3.     Program Lojalnościowy realizowany jest od dnia 01.11.2024 do odwołania. Odwołanie Programu Lojalnościowego nastąpi w trybie opisanym w Regulaminie. 

 

§ 3. Warunki udziału w Programie Lojalnościowym. 

1.     Udział w Programie Lojalnościowym jest dobrowolny i nieodpłatny. 

2.     Uczestnikiem Programu Lojalnościowego może być Klient, który: 

1)    dokonuje zakupu profesjonalnych produktów marek Wella Professionals / System Professional / Londa Professional / NIOXIN / Sebastian Professional / Seb Man / Valera / Fromm / Craftoo na potrzeby prowadzonej działalności gospodarczej, bezpośrednio od Organizatora, o wartości nie mniejszej niż 2.000 złotych netto kwartalnie, przy uwzględnieniu przysługujących Klientowi rabatów, lub

2)    dokonuje zakupu produktów marki OPI na potrzeby prowadzonej działalności gospodarczej, bezpośrednio od Organizatora, o wartości nie mniejszej niż 500 złotych netto kwartalnie, przy uwzględnieniu przysługujących Klientowi rabatów.

3.     Rejestracja udziału w Programie Lojalnościowym następuje poprzez:

1)    wypełnienie i podpisanie, przez osobę uprawnioną do reprezentacji Klienta, papierowego formularza przystąpienia do Programu Lojalnościowego udostępnianego przez Przedstawiciela Handlowego Organizatora lub

2)    wypełnienie i przesłanie do Organizatora elektronicznego formularza rejestracji do Programu Lojalnościowego, dostępnego za pośrednictwem Sklepu internetowego. 

3)    rejestracji udziału w Programie Lojalnościowym można dokonać również podczas rejestracji konta użytkownika w Sklepie internetowym. Formularz rejestracji należy wypełnić danymi oznaczonymi tam jako obowiązkowe, podanie pozostałych danych nie jest obowiązkowe, Klient może podać dobrowolnie, według własnego uznania. 

4.     Formularz rejestracji o którym mowa w ust. 3, należy wypełnić danymi oznaczonymi tam jako obowiązkowe. Wprowadzenie pozostałych danych nie jest obowiązkowe, Klient może je wskazać dobrowolnie, według własnego uznania. 

5.     Uczestnik zobowiązany jest niezwłocznie zawiadomić Organizatora o każdej zmianie swoich danych, w tym danych osobowych, podanych w trakcie rejestracji do Programu Lojalnościowego. W przypadku, gdy Uczestnik nie zawiadomi Organizatora o zmianie swoich danych, w tym danych osobowych, Organizator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za opóźnienie lub brak działania spowodowany niezaktualizowaniem danych przez Uczestnika, w szczególności za wysłanie informacji dotyczących Programu Lojalnościowego czy Nagród na niewłaściwy adres.

6.     Wypełnienie i wysłanie elektronicznego formularza rejestracji do Programu Lojalnościowego wiąże się ze złożeniem przez Klienta oświadczenia o zapoznaniu i zaakceptowaniu Regulaminu oraz innych zgód i oświadczeń oznaczonych tam jako obowiązkowe.

7.     Organizator zastrzega sobie prawo dokonania weryfikacji prawidłowości danych wskazanych w formularzu jak również spełniania przez Klienta warunków formalnych niezbędnych dla udziału w Programie Lojalnościowym poprzez kontakt telefoniczny lub mailowy z Klientem wyrażającym wolę przystąpienia do Programu Lojalnościowego. 

8.     Uczestnik, którego przystąpienie do Programu Lojalnościowego zostało zaakceptowane przez Organizatora, może utworzyć Konto Uczestnika w Serwisie, tworząc login i hasło. Powyższe dane uwierzytelniające są określane przez Uczestnika w Serwisie lub podczas rozmowy telefonicznej z infolinią Programu Lojalnościowego.

9.     Uczestnik bierze udział w Programie Lojalnościowym do momentu rezygnacji z członkostwa w Programie lub tak długo, jak Program Lojalnościowy jest przez Organizatora prowadzony.

10.  Uczestnikiem nie może być żadna osoba będąca w stosunku pracy z Orbico, bądź świadcząca pracę na rzecz Orbico na innej podstawie niż umowa o pracę, jak również członkowie najbliższej rodziny pracowników i współpracowników Orbico, tj. współmałżonek, wstępni i zstępni.

11.  Organizator może wykluczyć Uczestnika z udziału w Programie Lojalnościowym ze skutkiem natychmiastowym, po przeprowadzeniu postępowania wyjaśniającego, jeśli działania Uczestnika budzą uzasadnione przypuszczenie, że stanowią naruszenie lub usiłowanie naruszenia Regulaminu lub przepisów powszechnie obowiązującego prawa.

 

§ 4. Zasady naliczania Punktów.

1.     Organizator przyznaje Uczestnikowi określoną liczbę Punktów wskutek wystąpienia określonych w Regulaminie zdarzeń lub wykonania przez Uczestnika czynności w nim opisanych. 

2.     Punkty przyznawane są Uczestnikowi wyłącznie w trakcie jego udziału w Programie Lojalnościowym. Uczestnik może w dowolnym momencie sprawdzić saldo przysługujących mu Punktów poprzez:

1)    Konto Uczestnika w Serwisie, przy czym wówczas widoczne są Punkty z podziałem na Punkty zdobyte za poszczególne zamówienia oraz Punkty odjęte za uwzględnione reklamacje, zwroty i korekty, 

2)    wiadomość e – mail wysłaną na adres: [email protected]

3)    telefonicznie pod numerem Infolinii 32 325 60 80 czynnej w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 – 17.00,

4)    bezpośrednio u Przedstawiciela Handlowego.

3.     Punkty przyznawane są w zależności od wartości dokonanego przez Uczestnika zakupu w Sklepie internetowym, bądź za pośrednictwem Przedstawiciela Handlowego, w wymiarze 1 Punktu za każdy pełny 1 (słownie: jeden 00/100) złoty netto wydany na zakup Produktów. Liczba Punktów przysługujących za dany zakup ustalana jest na podstawie faktury VAT za dane zamówienie. Przy ustalaniu wartości zakupu grosze zaokrągla się w dół do pełnych złotych.

4.     Organizator zastrzega sobie prawo do weryfikacji zarówno zasadności jak i liczby przyznanych Punktów. W przypadku stwierdzenia nienależnego lub nieprawidłowego przyznania Punktów, Organizator ma prawo zredukować Punkty o te naliczone nienależnie lub nieprawidłowo, co uniemożliwia ich dalsze wykorzystanie. Organizator może także wstrzymać wydanie Nagrody na okres nieprzekraczający 30 dni kalendarzowych, jeżeli istnieje uzasadnione przypuszczenie, że Punkty zostały wydane lub przyznane nienależnie lub nieprawidłowo. Informacja o wystąpieniu takiej okoliczności jest przekazywana Uczestnikowi drogą mailową, na adres wskazany przez niego w formularzu rejestracji do Programu Lojalnościowego. Klient ma prawo skorzystać z uprawnienia do złożenia reklamacji, na zasadach opisanych w § 10 Regulaminu. 

5.     W ramach akcji promocyjnych przeprowadzanych przez Organizatora liczba Punktów przysługujących Uczestnikowi z tytułu danego zamówienia może ulec zmianie w sposób określony przez Organizatora w regulaminie lub innym dokumencie określającym zasady danej akcji promocyjnej. 

6.     Uczestnik ma prawo przeznaczyć wskazaną przez niego liczbę Punktów na poczet innego rodzaju przedsięwzięć organizowanych przez Orbico np. szkoleń bądź wyjazdów szkoleniowych, jeżeli umowa lub innego rodzaju dokument regulujący dane przedsięwzięcie taką możliwość przewiduje. 

7.     W przypadku skorzystania przez Uczestnika z uprawnienia do odstąpienia od umowy sprzedaży, skutecznego dokonania zwrotu zakupionych Produktów, lub jakichkolwiek innych okoliczności doprowadzających do określenia transakcji jako niebyłej lub nieobowiązującej, Punkty przyznane za ten zakup zostaną w odpowiedniej proporcji odjęte od puli przysługującej Uczestnikowi. 

8.     Punkty będą naliczane od 1. dnia miesiąca przystąpienia do Programu Lojalnościowego z tym, że poprzez przystąpienie do Programu rozumie się skuteczną rejestrację Konta Uczestnika w Systemie. 

9.     Kalkulacja i aktualizacja Punktów przysługujących Uczestnikowi następuje dwukrotnie w miesiącu kalendarzowym trwania Programu Lojalnościowego.

10.  Zarządzający Programem ma wyłączne prawo ustalania, które towary oferowane przez niego stanowią Produkty objęte Programem Lojalnościowym oraz ustalania liczby Punktów przysługujących za nabycie Produktów objętych Programem Lojalnościowym.

11.  Punkty zebrane przez Uczestnika w okresie rozliczeniowym od 1 stycznia do 31 grudnia roku bieżącego - są ważne do 15 lutego roku następnego. Po upływie powyższego terminu Punkty, które nie zostały wymienione na Nagrody zgodnie z niniejszym Regulaminem Programu, tracą ważność i będą odjęte z Konta Uczestnika. Z dniem 16 lutego kolejnego roku rozpoczyna się naliczanie Punktów za kolejny rok kalendarzowy. 

12.  Punkty nie mogą być wymienione na pieniądze, ani inne świadczenia nie znajdujące się w Serwisie.  

 

§ 5. Progi uczestnictwa w Programie Lojalnościowym. 

1.     Status RED BEAUTY CLUB uzyskuje Uczestnik, którego łączne obroty wynoszą 8 000 (słownie: osiem tysięcy 00/100) złotych netto rocznie w cenach po rabatach, w tym przynajmniej 2 000 (słownie: dwa tysiące 00/100) złotych netto kwartalnie, liczone w cenach po rabatach. Uczestnik zyskuje możliwość wymieniania Punktów na Nagrody na zasadach przewidzianych w Regulaminie. 

2.     Status RED COLOR MASTER uzyskuje Uczestnik, który spełni następujące warunki:

1)    jego łączne obroty wynoszą minimum 30 000 (słownie: trzydzieści tysięcy 00/100) złotych netto rocznie w cenach po rabatach, w tym przynajmniej 7 500 (słownie: siedem tysięcy pięćset 00/100) złotych netto kwartalnie, liczone w cenach po rabatach.

2)    przy czym obroty w zakupie Produktów z kategorii Wella Color wynoszą minimum 3 000 (słownie: trzy tysiące 00/100) złotych netto kwartalnie w cenach po rabatach, 

3)    obroty zrealizowane w zakupach Produktów z kategorii Care na markach Wella Professionals, System Professional, Sebastian Professional i Nioxin  wynoszą minimum 1 000 (słownie: tysiąc 00/100) złotych netto kwartalnie w cenach po rabatach, 

4)    cyklicznie dokonuje zakupu Produktów z minimum 3 brandów kolorystycznych Wella: Color Touch, Koleston Perfect, Illumina, Shinefinity. 

Uczestnik zyskuje możliwość wymieniania Punktów na Nagrody na zasadach przewidzianych w Regulaminie; dostęp do atrakcyjnych, dedykowanych promocji; preferencyjne warunki uczestnictwa w szkoleniach fryzjerskich; możliwość udziału w wydarzeniach organizowanych przez Orbico na preferencyjnych warunkach; dostęp do unikalnych spotkań i szkoleń; umieszczenie prowadzonego przez Uczestnika salonu na liście promowanych salonów fryzjerskich, dostępnej na stronie salonprofessional.pl. 

3.     Status RED ELITE uzyskuje Uczestnik, który spełni następujące warunki: 

1)    łączne obroty wynoszą minimum 100 000 (słownie: sto tysięcy 00/100) złotych netto rocznie w cenach po rabatach, w tym przynajmniej 25 000 (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy 00/100) złotych netto kwartalnie, liczone w cenach po rabatach.

2)    obroty w kategorii Wella Color wynoszą minimum 12 000 (słownie: dwanaście tysięcy 00/100) złotych netto kwartalnie w cenach po rabatach, 

3)    obroty zrealizowane w zakupach Produktów z kategorii Care na markach Wella Professionals, System Professional, Sebastian Professional i Nioxin   wynoszą minimum 4 000 (słownie: cztery tysiące 00/100) złotych netto kwartalnie w cenach po rabatach,

4)    cyklicznie dokonuje zakupu Produktów z minimum 3 brandów kolorystycznych Wella: Color Touch, Koleston Perfect, Illumina, Shinefinity,

5)    prowadzi salon w którym znajdują się co najmniej 3 stanowiska pozwalające na jednoczesna pracę 3 lub więcej fryzjerów/stylistów,

6)     prowadzi aktywne konto w mediach społecznościowych (Facebook i/lub Instagram i/lub TikTok). 

Uczestnik zyskuje możliwość wymieniania Punktów na Nagrody na zasadach przewidzianych w Regulaminie; dostęp do atrakcyjnych, dedykowanych promocji; preferencyjne warunki uczestnictwa w szkoleniach fryzjerskich; możliwość udziału w wydarzeniach organizowanych przez Orbico na preferencyjnych warunkach; dostęp do unikalnych spotkań i szkoleń; dostęp do elitarnych spotkań organizowanych specjalnie dla grupy RED ELITE; umieszczenie prowadzonego przez Uczestnika salonu na liście promowanych salonów fryzjerskich, dostępnej na stronie salonprofessional.pl

 

§ 6. Nagrody. 

1.     Organizator zastrzega sobie prawo do uaktualniania, w każdym czasie Katalogu Nagród, w tym usuwania dotychczasowych i wprowadzania nowych Nagród, zmiany rodzajów i wartości punktowych Nagród, w szczególności z przyczyn techniczno-organizacyjnych lub w związku ze wzrostem kosztów przyznania Nagród.

2.     Informacje o Nagrodach prezentowane w Serwisie lub w innych materiałach opublikowanych przez Organizatora, wskazują wyłącznie na rodzaj Nagrody i nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.

3.     Odpowiedzialność Organizatora z tytułu rękojmi za wady fizyczne Nagród zostaje wyłączona. 

4.     W przypadku wad Nagrody, Uczestnik może skorzystać z uprawnień z tytułu gwarancji na zasadach przewidzianych przez producenta, jeżeli Nagroda jest objęta gwarancją. Korzystanie z gwarancji odbywa się w zakresie i na zasadach określonych w karcie gwarancyjnej. W celu realizacji uprawnień wynikających z gwarancji Uczestnik jest zobowiązany przedstawić, wraz z gwarancją producenta Nagrody, dowód doręczenia Nagrody wystawiony przy jej dostawie.

5.     Uczestnik może złożyć reklamację mailowo pod adresem [email protected] lub telefonicznie pod numerem 32 325 60 80, prawidłowe zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać: nazwę Klienta, siedzibę/adres wysyłkowy Klienta, numer faktury, numer i datę złożenia zamówienia, dokładny opis wady, numer seryjny produktu (jeśli jest dostępny), opcjonalnie: preferowany sposób rozpatrzenia reklamacji.

6.     Reklamacja będzie rozpatrywana przez dostawcę lub producenta produktu, Orbico jest jedynie pośrednikiem w jej przekazaniu.

 

 

§ 7. Zasady wykorzystania Punktów. 

1.     Zgromadzone Punkty Uczestnik może wymienić na wybrane przez Uczestnika Nagrody wskazane przez Organizatora w Serwisie, pod adresem: ______________________, za liczbę Punktów każdorazowo wskazaną dla danej Nagrody w dniu złożenia na nią zamówienia.

2.     Aby wymienić Punkty na Nagrodę, Uczestnik powinien, w zależności od rodzaju Nagrody, złożyć odpowiednie zamówienie w Serwisie, lub – po weryfikacji danych Uczestnika – pod numerem Infolinii wskazanym w § 4 ust. 2 pkt 4. W celu identyfikacji Uczestnika, składającego zamówienie za pośrednictwem Infolinii Organizator zastrzega sobie prawo do weryfikacji danych osobowych Uczestnika zgłoszonych przez niego w trakcie rejestracji do Programu. W przypadku, gdy Uczestnik odmówi dostarczenia wymaganych informacji lub doszło do negatywnej weryfikacji, Organizator może odmówić realizacji zamówienia na Nagrodę.

3.     Złożenie zamówienia na Nagrodę jest możliwe pod warunkiem, że Uczestnik: 

1)    nie zalega z płatnością jakiejkolwiek faktury wobec Orbico; 

2)    jego średnie opóźnienie w regulowaniu płatności za faktury nie może być wyższe niż 7 dni za ostatnie 3 miesiące od dnia zamówienia Nagrody.

4.     Z chwilą skutecznego złożenia zamówienia na Nagrodę przez Uczestnika, wystawiona zostaje faktura z tytułu umowy sprzedaży Nagrody za cenę 1 (jeden 00/100) złotych netto + VAT, a liczba Punktów odpowiadająca zamówionej Nagrodzie, zostaje odjęta z salda na koncie Uczestnika, przy czym Punkty przyznane najwcześniej zostaną odjęte w pierwszej kolejności. Faktura o której mowa w zdaniu poprzedzającym jest płatna w terminie miesiąca od dnia jej wystawienia. 

5.     Zawarcie umowy sprzedaży, o której mowa w ust. 4 powyżej następuje w momencie potwierdzenia przez Organizatora dostępności Nagrody w formie wiadomości e – mail przesłanej na adres poczty elektronicznej Uczestnika. Termin wysłania wiadomości jest zależny od dostępności Nagrody i może ulec wydłużeniu do 3 miesięcy od złożenia zamówienia na Nagrodę. 

6.     W przypadku Nagród z kategorii „Duży sprzęt do pracy w salonie”, Uczestnik ma możliwość otrzymania Nagrody z wyżej wymienionej kategorii, jeżeli zgromadzi minimum 50% Punktów wymaganych dla danej Nagrody, a pozostałą wartość Nagrody zapłaci według ceny cennikowej. Wymogi z ust. 3 stosuje się odpowiednio. 

7.     Zamówionej Nagrody nie można zwrócić ani wymienić na inną. W przypadku rezygnacji przez Uczestnika z odbioru Nagrody po jej zamówieniu Organizator nie jest zobowiązany do zwrotu Punktów odjętych z Konta Uczestnika z tytułu zamówienia Nagrody. Punktów nie można wykorzystać w żadnym innym celu niż wskazane w ust. 1 powyżej, a w szczególności, nie można ich wymienić na gotówkę, nie można ich przelać na rachunek Uczestnika w instytucjach płatniczych lub innych firmach, ani przenieść na rzecz innego Uczestnika.

8.     Organizator może ograniczyć możliwość korzystania z Punktów lub odmówić przyznania korzyści wynikających z Programu Lojalnościowego, po wykryciu nieuczciwego zachowania Uczestnika, niezgodnego z normalnym korzystaniem z Programu Lojalnościowego. O zaistnieniu takiej okoliczności Uczestnik zostanie przez Organizatora powiadomiony za pośrednictwem wiadomości e-mail, wysłanej na adres podany w elektronicznym formularzu rejestracji, bądź znajdującym się na Koncie Uczestnika. Uczestnik ma prawo skorzystać z uprawnienia do złożenia reklamacji, na zasadach opisanych w § 10 Regulaminu.

9.     W przypadku zakończenia przez Uczestnika członkostwa w Programie Lojalnościowym lub usunięcia Konta Uczestnika, zgromadzone Punkty zostają anulowane i nie podlegają rekompensacie. Punkty nie są przywracane po odnowieniu członkostwa w Programie.

 

§ 8. Zakończenie udziału w Programie Lojalnościowym. 

1.     Organizator może zawiesić lub zakończyć Program Lojalnościowy w każdym momencie, za uprzednim zawiadomieniem Uczestników poprzez wiadomość email, wiadomość SMS lub telefonicznie lub przez stronę internetową https://salonprofessional.pl/wellared ze skutkiem następującym po 30 dniach kalendarzowych od dnia zawiadomienia Uczestników.

2.     Udział Uczestnika w Programie Lojalnościowym kończy się także w następujących przypadkach:

1)    rezygnacji przez Uczestnika z członkostwa w Programie Lojalnościowym. Członkostwo w Programie Lojalnościowym można zakończyć przez kontakt z infolinią pod numerem: 32 325 60 80, mailowo pisząc na adres [email protected] lub u Doradcy Handlowego.

2)    rażące naruszanie postanowień Regulaminu;

3)    zawieszenia prowadzonej działalności gospodarczej zgłoszonej do Programu Lojalnościowego;

4)    w przypadku wykluczenia Uczestnika z przyczyn wskazanych w § 3 ust. 11 Regulaminu;

5)    po zmianie przez Organizatora Regulaminu, gdy Organizator po tych zmianach zwróci się o dostarczenie zgód niezbędnych do dalszej realizacji Programu Lojalnościowego, a Uczestnik nie udzieli takich zgód lub wycofa swoją zgodę na obowiązujący Regulamin.

3.     W przypadkach opisanych w ust. 2 pkt 1 - 4 powyżej Uczestnik będzie uprawniony do wymiany zebranych Punktów w terminie 90 dni od daty zdarzenia powodującego zakończenie udziału w Programie Lojalnościowym. Po upływie określonego terminu Uczestnik nie będzie uprawniony do wymiany zgromadzonych Punktów.

 

§ 9. Dane osobowe Uczestników Programu Lojalnościowego. 

1.     Administratorem danych osobowych Uczestników jest Organizator. 

2.     Dane osobowe Uczestników w postaci: imię i nazwisko, adres e – mail, adres, numer telefonu oraz indywidualny numer klienta będą przetwarzane w celu rejestracji i umożliwienia Uczestnikom udziału w Programie Lojalnościowym. 

3.     Dane zebrane w celu udziału w Programie Lojalnościowym, są przetwarzane na podstawie:

1)    art. 6 ust. 1. lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 UE (dalej: „RODO”), jako informacje niezbędne do wykonania umowy lub do podjęcia działań przed jej zawarciem, w związku z akceptacją przez Uczestników Regulaminu. 

2)     art. 6 ust. 1 lit. f RODO z uwagi na prawnie uzasadniony interes Organizatora, którym jest ochrona roszczeniami dochodzenie roszczeń;  

3)    art. 6 lit. c RODO w celu archiwizacji dokumentów księgowych. 

4)    art. 6 ust. 1 lit. a RODO w zakresie w jakim Uczestnik wyraził zgodę na opublikowanie jego danych teleadresowych na stronie salonprofessional.pl w wyszukiwarce salonów fryzjerskich.   

4.     W celu uzyskania dodatkowych informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych Uczestników możliwy jest kontakt za pomocą adresu e – mail: [email protected].

5.     Dostęp do danych będą mieć nasi pracownicy oraz pracownicy podmiotów współpracujących z Organizatorem obsługujących systemy informatyczne zapewniające działanie Sklepu internetowego.

6.     Dane osobowe Uczestników będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji Programu Lojalnościowego, w tym przechowywane do momentu przedawnienia ewentualnych roszczeń lub wygaśnięcia obowiązku archiwizacji danych wynikającego z przepisów prawa. 

7.     Uczestnikom przysługuje prawo do: 

1)    żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz o przeniesienia danych. 

2)    wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych poprzez wysłanie maila na adres [email protected]. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;

3)    wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych dotyczącej przetwarzania przez nas Państwa danych osobowych. 

8.     Dane osobowe Uczestników nie będą wykorzystywane do profilowania, ani podejmowania zautomatyzowanych decyzji.

9.     Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do udziału w Programie Lojalnościowym.

 

§ 10. Reklamacje dotyczące Programu Lojalnościowego.

1.     Wszelkie reklamacje dotyczące Programu Lojalnościowego, Uczestnik może zgłaszać drogą elektroniczną na adres e-mail: [email protected] , bądź za pośrednictwem Infolinii z wyraźnym wskazaniem w tytule wiadomości, że dotyczy ona Programu Lojalnościowego. Uczestnik w składanej reklamacji powinien wskazać: okoliczności uzasadniające złożenie reklamacji, tj. czego ona dotyczy, żądanie co do sposobu jej rozpoznania reklamacji, swoje dane kontaktowe.

2.     Reklamacje rozpatrywane będą przez Organizatora w terminie 14 dni roboczych od daty ich otrzymania. 

3.     W przypadku reklamacji dotyczących prawidłowości zaliczenia Punktów na poczet zamówienia Nagrody, reklamacja taka podlega uwzględnieniu, o ile nie doszło do wysyłki Nagrody. 

4.     O sposobie rozstrzygnięcia reklamacji Organizator powiadomi Uczestnika składającego reklamację pocztą elektroniczną.

5.     Skorzystanie z procedury reklamacyjnej jest dobrowolne i nie wyłącza ani nie ogranicza prawa Uczestnika do dochodzenia roszczeń na drodze sądowej.

 

§ 11. Zmiany Regulaminu. 

1.     Organizator zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu w przypadku zaistnienia jednej z następujących przyczyn:

1)    zmian stanu prawnego, które skutkują koniecznością wprowadzenia zmian w Regulaminie;

2)    zmiany przedmiotu działalności Organizatora;

3)    modyfikacji dotychczasowego sposobu działania Programu Lojalnościowego, jeżeli będzie to uzasadnione zmianą w przedmiocie działalności Organizatora, bądź jeżeli zmiany będą miały na celu dostosowanie sposobu działania Programu do aktualnej oferty Organizatora; 

4)    dokonania technicznej modyfikacji Sklepu internetowego wymagających dostosowania do nich postanowień Regulaminu;

5)    usunięcie ewentualnych omyłek, błędów, niejasności lub wątpliwości interpretacyjnych dotyczących treści Regulaminu.

2.     O zmianie Regulaminu Uczestnicy zostaną poinformowani poprzez opublikowanie jego zmienionej wersji w Sklepie internetowym, co najmniej 7 (siedem) dni przed dniem wejścia zmian w życie. W terminie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, zmieniona wersja Regulaminu zostanie przesłana Użytkownikom pocztą elektroniczną.

3.     Jeżeli Uczestnik nie wyraża zgody na zmiany w Regulaminie, ma prawo do rezygnacji z członkostwa w Programie Lojalnościowym w terminie 7 dni od dnia otrzymania informacji o zmianie Regulaminu w trybie określonym w § 8 ust. 2 pkt 1. W przypadku nieskorzystania w tym terminie z prawa rezygnacji z członkostwa, przyjmuje się że Uczestnik wyraził zgodę na zmiany w Regulaminie.

4.     Zmiany Regulaminu Programu Lojalnościowego nie mają wpływu na dotychczas przyznane i zewidencjonowane Punkty. 

 

§ 12. Postanowienia końcowe. 

1.     Regulamin Programu Lojalnościowego jest dostępny do wglądu na stronie internetowej https://salonprofessional.pl/wellared/regulamin.

2.     We wszystkich sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego.

3.     Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.11.2024.

 

 

Regulamin programu Beauty Club

Definicje
1. „Regulamin Programu”, zwany dalej Regulaminem oznacza regulamin Programu lojalnościowego skierowanego do klientów firmy Orbico Sp. z o.o., zwanej dalej „Orbico” lub „Zarządzającym Programem”, który definiuje warunki i zasady udziału Uczestnika w Programie, w szczególności zasady przyznawania Punktów oraz zasady wymiany Punktów na Nagrody.
2. „Zarządzającym Programem” jest firma Orbico Sp. z o.o., z siedzibą przy ul. Salsy 2 w Warszawie, która jest głównym i jedynym organizatorem Programu lojalnościowego Beauty Club.
3. „Program lojalnościowy Beauty Club”, zwany dalej Programem Beauty Club oznacza program lojalnościowy organizowany i prowadzony przez Orbico, stanowiący kompleksową usługę marketingową świadczoną przez Zarządzającego Programem na rzecz Uczestników, w którym:
a) klient będący Uczestnikiem Programu Beauty Club jest nagradzany za nabywanie Towarów objętych Programem Beauty Club poprzez przyznawanie Punktów na Konto Uczestnika;
b) Uczestnik, który zgromadzi wystarczającą ilość Punktów na swoim Koncie Uczestnika, może nabyć atrakcyjne produkty, wyszczególnione w Katalogu Nagród zgodnie z niniejszym Regulaminem Programu, za 1 zł netto + VAT.
4. „Uczestnikiem” określa się przedsiębiorstwo prowadzące działalność polegającą na świadczeniu usług fryzjerskich (określone jako „Salon”), które spełni wymogi przystąpienia do Programu, wskazane w niniejszym Regulaminie.
5. „Formularz Przystąpienia do Programu” oznacza formularz, na podstawie którego następuje przystąpienie do Programu Beauty Club. Formularz dostępny jest w formie pisemnej i elektronicznej. Formularz wypełniony i przekazany Orbico zgodnie z zasadami wskazanymi w Regulaminie Programu, stanowi wniosek o przyjęcie danego przedsiębiorstwa do Programu jako Uczestnika.
6. „Punkty” oznaczają punkty przyznane na Konto Uczestnika w związku z nabyciem przez Uczestnika Towarów bezpośrednio od Orbico.
7. „Konto Uczestnika” oznacza konto Uczestnika, utworzone w Serwisie, zgodnie z niniejszym Regulaminem, dostępne po podaniu przez Uczestnika utworzonego przez niego Loginu i Hasła.
8. „Towary” objęte Programem oznaczają te produkty następujących marek: Wella Professionals, System Professional, Londa Professional, NIOXIN, Sebastian Professional, OPI, ghd, Seb Man, TT, Valera, Fromm, których nabycie, zgodnie z decyzją Zarządzającego Programem, skutkuje przyznaniem Punktów na Konto Uczestnika.
9. „Informacja o Stanie Konta Uczestnika” oznacza informację o liczbie Punktów przyznanych, odjętych i unieważnionych na Koncie Uczestnika, dostępną dla Uczestnika - zgodnie z niniejszym Regulaminem;
10. „Stan Konta Uczestnika” oznacza aktualną liczbę Punktów zebranych przez Uczestników na Koncie Uczestnika uwzględniając Punkty przyznane, odjęte i unieważnione;
11. „Katalog Nagród” oznacza katalog przygotowany przez Zarządzającego Programem, określający listę Nagród i liczbę Punktów, które powinny zostać zgromadzone przez Uczestników na Koncie Uczestnika w celu skorzystania z oferty wykupu Nagrody za 1 zł netto + VAT.
12. „Nagroda” oznacza każdą nagrodę, w formie rzeczowej wyszczególnioną w Katalogu Nagród, którą można nabyć za Punkty, na warunkach wskazanych w Regulaminie.
13. „Tabela Przeliczeniowa Punktów” oznacza aktualną tabelę przygotowaną przez Zarządzającego Programem, która określa liczbę Punktów przyznawanych na Konto Uczestnika za nabycie przez Uczestnika Towarów objętych Programem Beauty Club.
14. „Serwis” oznacza stronę internetową https://salonprofessional.pl/beautyclub, wykorzystywaną przez Zarządzającego Programem do prowadzenia Programu.


I. Informacje Ogólne
1. Niniejszy Regulamin Programu określa zasady działania Programu Beauty Club.
2. Program Beauty Club jest programem lojalnościowym działającym na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, skierowanym wyłącznie do klientów Orbico, o których mowa w punkcie II. 2 niniejszego Regulaminu.
3. Pracownicy Orbico nie są upoważnieni bezpośrednio do reprezentowania firmy, do składania w jej imieniu jakichkolwiek zapewnień, oświadczeń lub podejmowania zobowiązań, z wyłączeniem naliczania Punktów, dystrybucji materiałów i fakturowania Uczestników Programu Beauty Club w imieniu Zarządzającego Programem, jak również wydawania Nagród, jeśli jest to przewidziane w stosunku do danej Nagrody.
4. Każdemu z Uczestników przysługuje prawo do samodzielnego zbierania Punktów. Prawo do dysponowania Kontem Uczestnika, w szczególności prawo do wymiany Punktów na Nagrody oraz uzyskania dostępu do informacji zawartych na Koncie Uczestnika.


II. Jak zostać Uczestnikiem Programu Beauty Club
1. W Programie nie mogą brać udziału klienci Orbico zarejestrowani w systemach Orbico, jako prowadzący działalność Hurtową z przypisanym do działalności gospodarczej numerem płatnika Sold.
2. Do Programu Beauty Club na zasadach Uczestnika może przystąpić jedynie:
a) Przedsiębiorstwo, prowadzące działalność usługową polegającą na świadczeniu usług fryzjerskich, które jako klient Orbico, jest identyfikowane pod numerem płatnika „Sold”, czyli numerem przypisanym do prowadzonej działalności gospodarczej.
b) Uczestnikiem programu może być tylko przedsiębiorstwo zarejestrowane w systemie Orbico jako Odbiorca/kontrahent w transakcjach zakupu profesjonalnych produktów marek Wella Professionals / System Professional / Londa Professional / NIOXIN / Sebastian Professional / Seb Man / ghd / TT / Valera / Fromm na potrzeby prowadzonej działalności usługowej i sprzedażowej w swoim salonie/salonach, nabywający ww. towary bezpośrednio od Orbico, dokonujące zakupów kwartalnych nie mniejszych niż 1.500 PLN netto, liczonych w cenach po rabacie. Uczestnikiem programu może być również przedsiębiorstwo zarejestrowane w systemie Orbico jako Odbiorca/kontrahent w transakcjach zakupu produktów marki OPI na potrzeby prowadzonej działalności usługowej i sprzedażowej w swoim salonie/salonach, nabywający ww. towary bezpośrednio od Orbico, dokonujące zakupów kwartalnych nie mniejszych niż 500 PLN netto, liczonych w cenach po rabacie. Obrót Uczestnika będzie weryfikowany po każdym pełnym kwartale kalendarzowym i w przypadku nie spełnienia wymogu osiągnięcia wskazanego wyżej obrotu, konto Uczestnika zostanie wyzerowane. Konto Uczestnika jest identyfikowane z przyporządkowanym mu numerem płatnika "Sold" w systemie Orbico.
c) Uczestnikiem Programu nie może być żadna osoba będąca w stosunku pracy z Orbico, jak również członkowie najbliższej rodziny pracowników Orbico, tj. współmałżonek i dzieci.
3. W celu przystąpienia do Programu Beauty Club na zasadach Uczestnika należy:
a) wypełnić w sposób kompletny papierowy Formularz Przystąpienia do Programu przedstawiony przez Przedstawiciela Handlowego Orbico w trakcie wizyty w przedsiębiorstwie aplikującym o udział w Programie. Osoba reprezentująca aplikujące przedsiębiorstwo powinna podać w Formularzu wymagane w nim dane, złożyć niezbędne oświadczenia (w zakresie akceptacji Regulaminu Programu oraz zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach związanych z realizacją i udziałem w Programie), a następnie powinna podpisać Formularz i przekazać go Przedstawicielowi Handlowemu Orbico. Przedstawiciel Handlowy Orbico zobowiązany jest przekazać wypełniony formularz do Zarządzającego Programem (w formie elektronicznej oraz w oryginale);
LUB:
b) wypełnić w sposób kompletny elektroniczny Formularz Przystąpienia do Programu dostępny w Serwisie, podając wszystkie wymagane w nim dane i składając niezbędne oświadczenia (w zakresie akceptacji Regulaminu Programu oraz zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach związanych z realizacją i udziałem w Programie), a następnie – korzystając z funkcjonalności dostępnej – należy przesłać wypełniony Formularz do Zarządzającego Programem.
4. Poprzez podpisanie i złożenie Formularza Przystąpienia do Programu zgodnie z pkt. 3 a) powyżej, jak również poprzez jego wysłanie zgodnie z pkt 3 b) powyżej, Uczestnik potwierdza, iż zapoznał się z Regulaminem Programu oraz akceptuje jego postanowienia.
5. Wypełnione Formularze Przystąpienia do Programu, przekazane lub przesłane do Zarządzającego Programem zgodnie z pkt 3 powyżej, podlegają weryfikacji przez Zarządzającego Programem. W toku weryfikacji Podmiot Zarządzający sprawdza, czy przedsiębiorstwo aplikujące o udział w Programie spełnia warunki uczestnictwa w Programie, wskazane w niniejszym Regulaminie. Po pozytywnej weryfikacji, Zarządzający Programem akceptuje złożony Formularz Przystąpienia do Programu i przyznaje aplikującemu przedsiębiorstwu status Uczestnika Programu.
6. Uczestnik, którego przystąpienie do Programu Beauty Club zostało zaakceptowane przez Zarządzającego Programem, może utworzyć Konto Uczestnika w Serwisie, poprzez utworzenie LOGINU i HASŁA. Powyższe dane tworzone są przez Uczestnika w Serwisie lub podczas rozmowy telefonicznej z infolinią Programu Beauty Club.
7. Uczestnik zobowiązany jest niezwłocznie zawiadomić Zarządzającego Programem o każdej zmianie swoich danych, w tym danych osobowych, podanych w Formularzu Przystąpienia do Programu.
8. W przypadku, gdy Uczestnik nie zawiadomi Zarządzającego Programem o zmianie swoich danych, w tym danych osobowych, Zarządzający Programem nie ponosi żadnej odpowiedzialności za opóźnienie lub brak działania spowodowany niezaktualizowaniem danych przez Uczestnika, w szczególności za wysłanie informacji dotyczących Programu Beauty Club, Informacji o Stanie Konta, Nagród Uczestnika na niewłaściwy adres.


III. Dane osobowe Uczestników Programu Beauty Club
1. Administratorem danych osobowych Uczestników jest Orbico Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-823), ul. Salsy 2.
2. Dane osobowe Uczestników przetwarzane są przez Orbico zgodnie z obowiązującym prawem, w tym z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), w szczególności w celach związanych z realizacją i obsługą Programu.
3. Szczegółowe informacje na temat sposobu przetwarzania danych osobowych Uczestników Programu przez Orbico zawarte zostały w Polityce prywatności dostępnej w Serwisie. Informacje te zostały także dołączone do papierowej wersji Formularza Przystąpienia do Programu.


IV. Przyznawanie i odejmowanie Punktów
1. Zarządzający Programem jest zobowiązany przyznawać Punkty na Konto Uczestnika za nabycie bezpośrednio od Orbico Towarów objętych Programem. Punkty będą naliczane w trybie tygodniowym wedle wykonanego obrotu Net Sales 1 w transakcjach nabycia Towarów bezpośrednio od Orbico.
Net Sales 1= wartość sprzedaży po cenach cennikowych netto (bez VAT) pomniejszona o rabaty udzielone na fakturze oraz o premie pieniężne udzielone z tytułu dodatkowych umów (np. umowy wyjazdu na szkolenie zawodowe lub umowy pożyczki) jeśli umowy te zawierają zapis o premiach.
W przypadku umów handlowych, na wartość 90.000 PLN rocznie i więcej, klientowi naliczają się punkty maksymalnie do wysokości +20% ponad wartość podpisanej umowy. W każdej chwili klientowi przysługuje możliwość podpisania umowy na większą wartość obrotu, jeżeli potencjał klienta uległ zmianie od czasu podpisania ostatniej umowy.
Orbico zastrzega, że w wyjątkowych sytuacjach, obrót zrealizowany poprzez zakup wybranych ofert promocyjnych może zostać odjęty z całkowitego obrotu Uczestnika i nie zostaną naliczone Punkty do tej części zrealizowanego obrotu. Przedstawiciele handlowi każdorazowo będą o takiej sytuacji informować Uczestników.
2. Zarządzający Programem ma wyłączne prawo ustalania, które towary oferowane przez niego stanowią Towary objęte Programem Beauty Club i ustalania liczby Punktów przyznawanych na Konto Uczestnika za nabycie Towarów objętych Programem Beauty Club.
3. Punkty będą przyznawane na Konto Uczestnika według Tabeli Przeliczeniowej Punktów Standardowych obowiązującej w danym czasie.
4. Punkty będą naliczane od 1-go dnia miesiąca przystąpienia do Programu z tym, że przez przystąpienie do Programu rozumie się rejestrację Uczestnika w systemie przez Zarządzającego Programem.
5. Zarządzający Programem zastrzega sobie prawo do zmiany w każdym czasie informacji zawartych w Tabeli Przeliczeniowej Punktów Standardowych, a także informacji w zakresie Towarów objętych Programem. Zarządzający Programem będzie udostępniał informacje o takich zmianach poprzez serwis internetowy co najmniej 7 dni kalendarzowych przed ich wejściem w życie.
6. Oprócz Punktów przyznawanych według Tabeli Przeliczeniowej Punktów Standardowych, Punkty mogą także być przyznawane na Konto Uczestnika w ramach programów promocyjnych i premiowych oferowanych przez Zarządzającego Programem.
7. Informacje o promocjach dostępne będą w oddziałach Zarządzającego Programem, w Serwisie lub zawarte w materiałach informacyjnych wysłanych do Uczestnika przez Zarządzającego Programem.
8. Zarządzający Programem nie ma obowiązku sprawdzania, czy Punkty zostały ważnie przyznane. Jeżeli zostanie potwierdzone, że Punkty nie zostały ważnie przyznane, Zarządzający Programem będzie uprawniony do unieważnienia odpowiedniej liczby Punktów z danego Konta Uczestnika. Zarządzający Programem może także wstrzymać wydanie Nagrody na okres nieprzekraczający 30 dni kalendarzowych, jeżeli istnieje przypuszczenie, że Punkty zostały wydane lub przyznane przez pomyłkę lub bez dokonania nabycia Towarów objętych Programem.
9. Punkty będą odejmowane z Konta Uczestnika przez Zarządzającego Programem w przypadku, gdy Uczestnik zwróci firmie Orbico nabyte Towary objęte Programem, za które zostały przyznane Punkty. W takim przypadku w kolejnym okresie naliczania Punktów na konto Uczestnika zostanie zwrócona odpowiednia do wartości zakupu ilość Punktów.
10. Uczestnik jest uprawniony do otrzymania w każdym czasie informacji o stanie Konta Uczestnika oraz informacji dotyczących Punktów przyznanych lub odjętych z jego Konta Uczestnika. Informację taką Uczestnik może uzyskać poprzez wiadomość emailową, wiadomość SMS, na stronie internetowej Programu Beauty Club (https://salonprofessional.pl/beautyclub) i telefonicznie pod numerem Infolinii 32 325 60 80 czynnej w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 – 17.00 lub w inny sposób przewidziany przez Zarządzającego Programem.
11. Uczestnik może zgłosić reklamację do 7 dni od daty dokonania transakcji. Reklamacje rozpatrywane są przez Zarządzającego Programem w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania reklamacji
12. Punkty zebrane przez Uczestników w okresie rozliczeniowym od 1 stycznia do 31 grudnia roku bieżącego - są ważne do 15 lutego roku następnego. Po upływie powyższego terminu Punkty, które nie zostały wymienione na Nagrody zgodnie z niniejszym Regulaminem Programu, tracą ważność i będą odjęte z Konta Uczestnika. Z dniem 16 lutego kolejnego roku rozpoczyna się naliczanie Punktów za kolejny rok.
13. O ile Zarządzający Programem nie postanowi inaczej, Punkty i prawa z nimi związane nie mogą być sprzedawane, przenoszone ani zbywane w inny sposób, w szczególności pomiędzy różnymi Kontami Uczestnika należącymi do różnych Uczestników, ani nie mogą być przedmiotem żadnych innych czynności, z wyjątkiem tych określonych w niniejszym Regulaminie Programu.
14. Punkty nie mogą być wymienione na pieniądze, ani inne świadczenia nie znajdujące się w Katalogu Nagród.


V. Nagrody
1. Wszystkie Nagrody, zasady wymiany Punktów na Nagrody oraz zasady dostarczenia Nagród są poddane takim warunkom i ograniczeniom, jakie zawarte są w aktualnym Katalogu Nagród lub innych materiałach opublikowanych przez Zarządzającego Programem.
2. Uczestnik jest zobowiązany do zastosowania się do zasad i warunków obowiązujących u dostawcy Nagród, w szczególności w odniesieniu do Nagród wymagających rezerwacji z wyprzedzeniem oraz wszelkich ograniczeń lub opłat związanych z realizacją, odwołaniem lub zmianą takiej rezerwacji.
3. Obowiązki i odpowiedzialność Zarządzającego Programem związane z Nagrodami ograniczają się do zapewnienia dostawy lub możliwości odbioru Nagrody na zasadach przewidzianych w niniejszym Regulaminie Programu.
4. W przypadku wad technicznych Nagrody, która podlega gwarancji, Uczestnik korzysta z praw przewidzianych w karcie gwarancyjnej dołączonej do Nagrody. Korzystanie z gwarancji podlega ograniczeniom określonym w karcie gwarancyjnej. W celu realizacji uprawnień wynikających z gwarancji Uczestnik jest zobowiązany przedstawić wraz z gwarancją producenta Nagrody dowód dostawy Nagrody wystawiony przy jej dostawie.
6. Zarządzający Programem zastrzega, że informacje o Nagrodach prezentowane w Katalogu Nagród lub innych materiałach opublikowanych przez Zarządzającego Programem, wskazują wyłącznie na rodzaj Nagrody i nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
7. Zarządzający Programem zastrzega sobie prawo do uaktualniania, w każdym czasie, Katalogu Nagród, w tym usuwania dotychczasowych i wprowadzania nowych Nagród, zmiany rodzajów i wartości punktowych Nagród, w szczególności w celu zapewnienia atrakcyjności Programu, jak również z przyczyn techniczno-organizacyjnych lub w związku ze wzrostem kosztów przyznania Nagród.
8. Wydanie Nagrody jest dokonane na rzecz Uczestnika prowadzącego działalność gospodarczą, na podstawie sprzedaży wybranej Nagrody za kwotę 1 zł netto +VAT.
9. W przypadku nagród będących w Katalogu Nagród w kategorii Duży sprzęt do pracy w salonie, takich jak: Climazon, Hairspa i Visionair, Klient ma możliwość otrzymania Nagrody z wyżej wymienionej kategorii, jeżeli na swoim Koncie Uczestnika zgromadzi minimum 50% Punktów wymaganych dla danej Nagrody z wyżej wymienionej kategorii, a pozostałą wartość Nagrody zapłaci według ceny cennikowej. Klient nie może zalegać z płatnością jakiejkolwiek faktury wobec Orbico oraz jego średnie opóźnienie w regulowaniu płatności za faktury nie może być wyższe niż 7 dni za ostatnie 3 miesiące od dnia deklaracji odbioru Nagrody.


VI. Wymiana Punktów na Nagrody
1. Zamówienie na Nagrodę może zostać złożone jedynie przez Uczestnika.
2. Uczestnik jest uprawniony do wymiany zgromadzonych Punktów na Nagrody, z zachowaniem zasad wymiany Punktów na Nagrody zawartych w niniejszym Regulaminie Programu.
3. Punkty zgromadzone na Koncie Uczestnika mogą być wymienione przez Uczestnika wyłącznie na Nagrody przedstawione w aktualnym Katalogu Nagród lub w innych aktualnych materiałach opublikowanych przez Zarządzającego Programem.
4. Aby wymienić Punkty na Nagrodę, Uczestnik powinien, w zależności od rodzaju Nagrody, złożyć odpowiednie zamówienie na stronie internetowej Programu Beauty Club, lub – po weryfikacji danych Uczestnika – pod numerem Infolinii. Składając zamówienie Uczestnik może wskazać inny adres dostawy Nagrody niż adres siedziby jego firmy, o ile adres ten jest powiązany z prowadzoną przez Uczestnika działalnością (w tym miejscu przypominamy, że zgodnie z niniejszym Regulaminem osobami uprawnionymi do otrzymania Nagrody są wyłącznie Uczestnicy spełniający wymogi określone w tym Regulaminie).
5. Klient w momencie deklaracji odbioru:
- nie może zalegać z płatnością jakiejkolwiek faktury wobec Orbico;
- jego średnie opóźnienie w regulowaniu płatności za faktury nie może być wyższe niż 7 dni za ostatnie 3 miesiące od dnia deklaracji odbioru Nagrody.
6. Jeśli w terminie 7 dni od daty rejestracji na Koncie Uczestnika wymiany Punktów na Nagrodę nie zostanie zgłoszona reklamacja, uznaje się, że wymiana Punktów nastąpiła zgodnie z zamówieniem Uczestnika.
7. W celu identyfikacji Uczestnika, Zarządzający Programem zastrzega sobie prawo do zadawania w trakcie składania zamówienia na Infolinii pytań dotyczących danych osobowych Uczestnika zgłoszonych przez niego w trakcie rejestracji do Programu oraz o podanie numeru Sold lub adresu e-mail. W przypadku, gdy Uczestnik odmówi dostarczenia wymaganych informacji lub podane informacje nie zgadzają się z informacjami zawartymi w systemie, Zarządzający Programem może odmówić realizacji zamówienia na Nagrodę.
8. Z chwilą złożenia zamówienia na Nagrodę przez Uczestnika, liczba Punktów odpowiadająca zamówionej Nagrodzie, wskazana w Katalogu Nagród lub innych materiałach opublikowanych przez Zarządzającego Programem, będzie odjęta ze Stanu Konta Uczestnika, przy czym Punkty przyznane najwcześniej będą odjęte w pierwszej kolejności.
9. Zamówionej Nagrody nie można zwrócić ani wymienić na inną. W przypadku rezygnacji przez Uczestnika z odbioru Nagrody po jej zamówieniu Zarządzający Programem nie jest zobowiązany do zwrotu Punktów odjętych z Konta Uczestnika z tytułu zamówienia Nagrody.
10. Orbico zapewni dostarczenie Nagrody, o ile to możliwe, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia na Nagrodę przez Uczestnika. Orbico nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie w dostawie wysłanej przez niego Nagrody, wynikłe z przyczyn od niego niezależnych. W przypadku, gdy Orbico posiada dowód trzykrotnego wysłania Nagrody do Uczestnika na adres Uczestnika znajdujący się w systemie, ponowne wysłanie Nagrody może nastąpić po uprzednim pokryciu przez Uczestnika kosztów przesyłki. Uczestnik traci prawo do Nagrody, jeżeli nie odbierze jej w terminie miesiąca od dnia złożenia zamówienia na Nagrodę. Zarządzający Programem nie jest zobowiązany do zwrotu Punktów odjętych z Konta Uczestnika z tytułu zamówienia takiej Nagrody.
11. Orbico dołoży wszelkich starań, aby dotrzymać w/w terminu 14 dni dostawy, jednakże warunkiem dostarczenia Nagrody jest jej dostępność. Orbico zastrzega sobie prawo zmiany terminu dostawy w przypadku tymczasowego braku Nagrody w magazynie spowodowanego przyczynami niezależnymi od Orbico. W szczególności dotyczy to małych i dużych sprzętów fryzjerskich, w przypadku, których czas oczekiwania może wynosić do 30 dni kalendarzowych, lub dłużej.
12. W przypadku, gdy Nagroda zamówiona przez Uczestnika nie jest już dostępna w Programie Beauty Club, Uczestnik zostanie poinformowany o tym fakcie i Zarządzający Programem zwróci na Konto Uczestnika Punkty w ilości odpowiadającej zamówionej Nagrodzie.
13. Nagroda zamówiona przez Uczestnika będzie dostarczona na adres Uczestnika podany w trakcie rejestracji do Programu lub na inny adres wskazany przez Uczestnika, jeżeli zostanie on zaakceptowany przez Zarządzającego Programem.
14. Podczas odbioru Nagrody Uczestnik jest zobowiązany sprawdzić, czy dostarczona Nagroda nie ma widocznych uszkodzeń oraz dodatkowo, w przypadku Nagród dostarczanych kurierem lub pocztą poleconą sprawdzić czy zawartość przesyłki zgodna jest ze specyfikacją jakościową (kod Nagrody i rodzaj Nagrody) oraz ilościową dołączoną do przesyłki.
15. W przypadku stwierdzenia widocznego uszkodzenia Nagrody lub niezgodności jakościowej lub ilościowej przesyłki z dołączoną do przesyłki specyfikacją, Uczestnik powinien niezwłocznie, tj. w trakcie odbioru, zgłosić ten fakt pracownikowi firmy kurierskiej lub poczty. W przypadku odbioru przesyłki od pracownika firmy kurierskiej lub poczty powinien być sporządzony protokół szkodowy.
16. Protokół, o którym mowa w pkt. 15 powyżej jest podstawą rozpatrzenia ewentualnych reklamacji, co do rodzaju, ilości lub jakości dostarczonych Nagród. Reklamacje dotyczące uszkodzenia Nagród oraz rodzaju lub ilości wydanych Nagród zgłoszone po odbiorze Nagrody nie będą uznawane przez Zarządzającego Programem. W konsekwencji pozytywnego rozpoznania reklamacji Punkty zostaną zwrócone na Konto Uczestnika.
17. W przypadku dokonania zgłoszenia, o którym mowa w pkt. 15 powyżej, uszkodzona lub niezgodna z zamówieniem Nagroda zostanie wymieniona na Nagrodę właściwą wolną od wad, a brakująca Nagroda zostanie dostarczona, o ile to możliwe, w ciągu 14 dni kalendarzowych.


VII. Utrata statusu Uczestnika i zakończenie Programu Beauty Club
1. Zarządzający Programem ma prawo wykluczyć Uczestnika z Programu Beauty Club ze skutkiem natychmiastowym, jeżeli:
a) Uczestnik nie przestrzega niniejszego Regulaminu, lub
b) Zawiesił prowadzoną działalność gospodarczą zgłoszoną do udziału w programie Beauty Club pod podanym numerem płatnika Sold lub,
c) Uczestnik zalega z płatnościami wobec Orbico.
2. Uczestnik w każdym czasie może zrezygnować z uczestnictwa w Programie Beauty Club składając pisemne oświadczenie o rezygnacji u Zarządzającego Programem. Cofnięcie przez Uczestnika zgody na przetwarzanie jego danych osobowych przez Orbico w celach związanych z realizacją i obsługą Programu jest równoznaczne z rezygnacją Uczestnika z dalszego uczestnictwa w Programie.
3. Z chwilą doręczenia Zarządzającemu Programem oświadczenia, o którym mowa w pkt. 2 powyżej, Uczestnik ma możliwość nabycia Nagród, za zebrane Punkty na swoim koncie w terminie 3 miesięcy od utraty statusu Uczestnika.
4. Zarządzający Programem zastrzega sobie prawo zawieszenia lub zakończenia Programu Beauty Club w każdym momencie, za uprzednim zawiadomieniem poprzez wiadomość email, wiadomość SMS lub telefonicznie lub przez stronę internetową https://salonprofessional.pl/beautyclub ze skutkiem następującym po 30 dniach kalendarzowych.
5. W przypadku zawieszenia lub zakończenia Programu Beauty Club zgodnie z pkt. 4 powyżej:
a) Zarządzający Programem jest zobowiązany do poinformowania Uczestników o zawieszeniu lub zakończeniu działalności Programu Beauty Club oraz do umieszczenia takiej informacji na stronie internetowej Programu Beauty Club - https://salonprofessional.pl/beautyclub.
b.) Uczestnik będzie uprawniony do wymiany zebranych Punktów na Nagrody w terminie 60 dni kalendarzowych od daty wysłania przez Zarządzającego Programem zawiadomienia o zawieszeniu lub zakończeniu Programu Beauty Club. Po upływie powyższego terminu Uczestnik nie będzie uprawniony do wymiany zgromadzonych Punktów na Nagrody, a Zarządzający Programem nie będzie zobowiązany do wymiany na Nagrody Punktów niewykorzystanych przez Uczestnika.


VIII. Zmiany Regulaminu Programu
1. Zarządzający Programem jest uprawniony do wprowadzania zmian do niniejszego Regulaminu Programu z ważnych powodów w każdym czasie, przy czym zmiany te nie mogą naruszać praw nabytych przez Uczestników Programu przed zmianą Regulaminu.
2. W przypadku wprowadzenia zmian do niniejszego Regulaminu Programu, o których mowa w pkt. 1 powyżej, Zarządzający Programem każdorazowo zawiadomi Uczestnika o zmianach wprowadzanych do niniejszego Regulaminu Programu poprzez udostępnienie ujednoliconego tekstu zmienionego Regulaminu na stronie internetowej Programu Beauty Club, jak również za pośrednictwem wiadomości email.
3. W przypadku, gdy Zarządzający Programem wprowadzi zmiany do niniejszego Regulaminu Programu zgodnie z postanowieniami pkt. 1 powyżej, Uczestnik jest uprawniony do rezygnacji z uczestnictwa w Programie Beauty Club ze skutkiem natychmiastowym poprzez złożenie pisemnego zawiadomienia Zarządzającemu Programem w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, kiedy Zarządzający Programem zawiadomił Uczestnika o wprowadzeniu zmian do niniejszego Regulaminu.
4. Zmieniony Regulamin Programu będzie obowiązywał Uczestnika po upływie 3 dni, od daty zamieszczenia informacji o dokonanych zmianach, zgodnie z pkt. 2 powyżej.
IX. Zawiadomienia
1. Jeżeli Regulamin Programu nie stanowi inaczej, zawiadomienie jest uważane za doręczone Uczestnikowi przez Zarządzającego Programem, jeżeli zostanie wysłane za pośrednictwem wiadomości email, wiadomości SMS, w oficjalnym serwisie internetowym Programu Beauty Club pod adresem https://salonprofessional.pl/beautyclub lub pocztą na adres wskazany przez Uczestnika w Formularzu Przystąpienia do Programu.
2. Niniejszy Regulamin Programu, zmiany do niniejszego Regulaminu Programu, Tabela Przeliczeniowa Punktów Standardowych oraz Katalog Nagród, jak również informacja o zawieszeniu lub zakończeniu Programu Beauty Club będą dostępne w ogłoszeniach umieszczanych przez Zarządzającego Programem na stronie internetowej Programu Beauty Club, https://salonprofessional.pl/beautyclub.


X. Postanowienia końcowe
1. Regulamin Programu Beauty Club jest dostępny do wglądu na stronie internetowej https://salonprofessional.pl/beautyclub.
2. We wszystkich sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności przepisy kodeksu cywilnego.
3. Niniejszy Regulamin stanowi pełny i wyczerpujący opis zasad Programu Beauty Club. W niniejszym dokumencie zawarto pełny opis zasad dotyczących Programu i jest on jedynym dokumentem regulującym zasady prowadzenia Programu Beauty Club.
4. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 1 września 2021 r.

 

© ORBICO 2024