
Korzystałeś z naszego poprzedniego sklepu?
Jeśli chcesz robić zakupy w nowym sklepie, nie musisz zakładać nowego konta, wystarczy, że się zalogujesz.
W trosce o bezpieczeństwo Twoich danych poprosimy Cię wyłącznie o zresetowanie poprzedniego hasła i ustawienie nowego.
Jak zalogować się w nowym sklepie i zresetować hasło?
1. Kliknij na „Konto” w prawym górnym rogu strony
2. Wpisz e-mail, dotychczasowe hasło i kliknij „Zaloguj się”
3. Po podaniu e-maila i hasła zobaczysz komunikat: Witaj w nowym sklepie Salon Professional. Żeby się zalogować, zresetuj swoje dotychczasowe hasło. Zrobisz to, klikając w przycisk USTAW NOWE HASŁO w e-mailu, którego właśnie do Ciebie wysłaliśmy.
4. Sprawdź swoją skrzynkę odbiorczą i kliknij w przycisk „Ustaw nowe hasło”
5. Zostaniesz przeniesiony na podstronę z tworzeniem hasła
6. Utwórz hasło i zaloguj się w sklepie
7. Twoje konto jest już gotowe do zakupów
Jeśli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nami:
[email protected]
32 325 61 11