Twoje konto jest w trakcie weryfikacji. W tym momencie składanie zamówień jest niemożliwe. Farba Color Touch już za 29,27 zł brutto przy zakupach za min. 1350 zł brutto. Zamów online
Ładowanie...

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA (FAQ)

1. Czy mogę złożyć zamówienie jako osoba prywatna?
Salon Professional to sklep wyłącznie dla profesjonalistów z branży fryzjerskiej oraz prowadzących gabinety specjalizujące się w stylizacji i pielęgnacji paznokci. Podczas rejestracji w sklepie wymagany jest NIP potwierdzający prowadzenie wyżej wymienionych działalności. Jeśli jesteś konsumentem i chcesz kupić produkty z naszej oferty, skontaktuj się ze swoim fryzjerem. Listę salonów znajdziesz tutaj.

2. Czy mogę złożyć zamówienie, jeśli jestem fryzjerem/ prowadzę gabinet kosmetyczny, ale prowadzę działalność nierejestrowaną?

Tak, możesz korzystać z naszej oferty produktowej. Aby złożyć zamówienie, załóż konto w naszym sklepie i prześlij nam skan lub zdjęcie oświadczenia o prowadzeniu działalności nierejestrowanej na adres [email protected].

Pobierz oświadczenie

Zarejestruj się

Po otrzymaniu Twojego e-maila konto zostanie aktywowane. Oświadczenie powinno zostać także wysłane w wersji papierowej na poniższy adres:

Orbico Sp. z o.o
Odział Salon Professional
ul. Salsy 2
02-823 Warszawa

3. Czy muszę założyć konto, żeby złożyć zamówienie?

Tak, założenie konta jest obowiązkowe, żeby móc robić zakupy w naszym sklepie.

4. Jak skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

Napisz do nas e-maila lub zadzwoń.

E-mail: [email protected]

Nr telefonu: 32 325 61 11

Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00.

Jak mogę skontaktować się ze swoim doradcą handlowym?

Dane swojego doradcy sprawdzisz w sekcji Moje konto. Jeśli jesteś nowym klientem i nie posiadasz dedykowanego doradcy, napisz do nas: [email protected].

6. Jak mogę sprawdzić cenę produktu brutto (z podatkiem)?

Wszystkie ceny produktów podawane są w wartościach brutto (z uwzględnieniem podatku VAT). Cena podana jest obok każdego produktu. Oprócz tego po dodaniu produktów do koszyka, przed złożeniem zamówienia zobaczysz pełne podsumowanie swoich zakupów z podziałem na: kwotę brutto zamówienia, przysługujące Ci rabaty, podatek VAT i ewentualne koszty wysyłki.

7. Ile kosztuje mnie produkt łącznie z kosztem dostawy?

Całkowitą kwotę zamówienia sprawdzisz po przejściu do koszyka, gdzie zobaczysz pełne podsumowanie swoich zakupów z podziałem na: kwotę brutto zamówienia, przysługujące Ci rabaty, podatek VAT i ewentualne koszty wysyłki.

8. Gdzie w podsumowaniu zamówienia widzę łączną kwotę rabatu?

Łączna kwota rabatu widoczna jest w koszyku po prawej stronie w sekcji „Podsumowanie zamówienia”.

9. W jaki sposób mogę zmienić adres dostawy?

Żeby zmienić adres dostawy, skontaktuj się Biurem Obsługi Klienta. Nowy adres dostawy możesz dodać w każdej chwili bezpośrednio w sklepie – po przejściu do koszyka na etapie wyboru metody dostawy lub w sekcji Moje Konto: Książka adresowa.

10. Czy mogę gdzieś sprawdzić informację o moich płatnościach (również przeterminowanych płatnościach)?

Historię swoich zamówień sprawdzisz w sekcji Moje konto: Moje zamówienia. W tej sekcji możesz też bezpośrednio uregulować swoje przeterminowane płatności. Możesz też sprawdzić historię wszystkich swoich faktur zarówno za zamówienia u swojego doradcy handlowego, jak i za zamówienia w sklepie online.

11. Dlaczego na swoim koncie widzę przeterminowane płatności, które zostały opłacone?

Jeśli w historii Twoich zamówień widnieje zamówienie przeterminowane, które zostało opłacone, skontaktuj się z nami w celu zaktualizowania statusu. Pamiętaj, że potrzebujemy nawet 48 godzin (2 dni roboczych) od momentu dokonania przez Ciebie płatności na zaktualizowanie w sklepie statusu Twojej płatności.

12. Chciałabym zapisać się na szkolenie. Gdzie mogę dowiedzieć się o planowanych szkoleniach?

Listę dostępnych szkoleń znajdziesz w kategorii Seminaria w menu głównym sklepu. Żeby zapisać się na szkolenie, skontaktuj się ze swoim doradcom handlowym.

13. Czy mógłbym otrzymać informację na e-maila o aktualnym saldzie?

Tak, możesz otrzymać taką informację na dwa sposoby:

a) e-mailowo – wyłącznie na adres e-mail podany przez Ciebie na karcie klienta lub podczas rejestracji w sklepie

b) telefonicznie po uprzedniej weryfikacji danych

14. W jaki sposób mogę dokonać zwrotu produktu?

Jeśli dokonałeś zakupu w charakterze konsumenta, wybierając opcję „Zamów jako osoba prywatna” podczas składania zamówienia, przysługuje Ci prawo do zwrotu w terminie 14 dni od dnia odebrania przesyłki, bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Jak zwrócić produkt bezpośrednio?

1. Produkt powinien być zwrócony w oryginalnym opakowaniu z logo marki. Nie powinien nosić żadnych śladów użytkowania

2. Spakuj produkt w karton wraz z formularzem odstąpienia od umowy (pobierz tutaj). Pamiętaj o odpowiednim zabezpieczeniu przesyłki przed uszkodzeniem w transporcie.

3. Poinformuj nas e-mailowo o zamiarze zwrotu produktu na adres [email protected].

4. Odeślij zwrot na adres:

Orbico Supply DC
Strefa Salon Professional
Teresin Gaj 1
96-515 Teresin

Jak zwrócić produkt przez doradcę handlowego?

1. Wypełnij i podpisz wymaganą formatkę, którą dostarczy Ci Twój doradca.

2. Wyślij ją do nas listownie lub e-mailem na adres [email protected] lub przekaż formatkę doradcy

15. Co mam zrobić z popsutym sprzętem? Gdzie go odesłać i dlaczego mam pokrywać koszt wysyłki?

Reklamowany sprzęt wyślij na poniższy adres wraz z formularzem (pobierz tutaj) opisuącym usterkę i i dowodem zakupu (faktura):

JAR-SERWIS

Ul. Jagiellońska 52

03-463 Warszawa

Naprawiony sprzęt zostanie odesłany na Twój adres.

16. Gdzie mogę naprawić sprzęt zakupiony u Państwa?

Zepsuty  sprzęt wyślij na poniższy adres wraz z opisem usterki i dowodem zakupu (faktura):

JAR-SERWIS

Ul. Jagiellońska 52

03-463 Warszawa

Naprawiony sprzęt zostanie odesłany na Twój adres.

17. Czy jeśli kupię większą liczbę farb, dostanę większy rabat?

Do zakupów w naszym sklepie online każdorazowo naliczany jest rabat kontraktowy o min. wartości 45%. Kupując więcej produktów, wysokość Twojego rabatu kontraktowego nie wzrośnie, ale zapraszamy do obserwowania naszej oferty i kategorii Promocje, w której na bieżąco publikujemy listę aktualnych akcji promocyjnych. Przejdź do Promocji.

18. Dlaczego nie mogę zalogować się na swoje konto?

Jeśli masz już konto w naszym sklepie online i nie możesz się zalogować, skontaktuj się pilnie z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Jeśli jesteś naszym klientem, ale nie posiadasz jeszcze konta w sklepie online, zarejestruj się tutaj, podając NIP i numer swojej ostatniej faktury.

19. Dlaczego nie mogę złożyć zamówienia?

Jeśli podczas składania zamówienia nie możesz przejść do kolejnego kroku, upewnij się, że wszystkie wymagane pola zostały poprawnie wypełnione. Jeśli mimo to nie możesz sfinalizować zamówienia, skontaktuj się pilnie z nami.

 

© ORBICO 2024