WYMIANY I REKLAMACJE
Jeżeli zakupiony produkt ma wady, masz prawo do złożenia reklamacji.
Jak zareklamować produkt?
1. Prześlij wadliwy produkt wraz z pisemnym zgłoszeniem reklamacji i dokumentem (lub jego kserokopią) sprzedaży reklamowanego produktu na poniższy adres:
JAR-SERWIS
ul. Jagiellońska 52
03-463 Warszawa
2. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od dnia, w którym ją otrzymamy.
3. W sprawie decyzji reklamacyjnej wraz z jej uzasadnieniem lub w innych kwestiach związanych z reklamacją skontaktujemy się z Tobą pisemnie lub inną drogą, tj. e-mailową lub telefoniczną, jeżeli podałeś tego rodzaju dane do kontaktu w zgłoszeniu reklamacyjnym.
4. Koszt wysyłki reklamowanego produktu ponosi klient. W przypadku uwzględnienia reklamacji przesyłka zwrotna zostanie opłacona przez sprzedawcę (w takim wypadku zwrotowi przez sprzedawcę podlega koszt równy najniższemu kosztowi wysyłki dostępnemu w sklepie). Sposób i termin wysyłki zostaną wskazane po rozpatrzeniu reklamacji.
5. Zgłoszenia reklamacyjne złożone przez klienta, który nie posiada statusu, o którym mowa w § 4 ust. 4 regulaminu (tj. statusu konsumenta) lub statusu, o którym mowa w § 4 ust. 5 regulaminu (tj. statusu przedsiębiorcy zawierającego umowę nabycia produktów niemającą dla niego charakteru zawodowego), niezawierające elementów, o których mowa w ust 2 powyżej, nie będą rozpatrywane.