ZWROTY
Jeśli dokonałeś zakupu w charakterze konsumenta, wybierając opcję „Zamów jako osoba prywatna” podczas składania zamówienia, przysługuje Ci prawo do zwrotu w terminie 14 dni od dnia odebrania przesyłki, bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Jak zwrócić produkt bezpośrednio?
1. Produkt powinien być zwrócony w oryginalnym opakowaniu z logo marki. Nie powinien nosić żadnych śladów użytkowania.
2. Spakuj produkt w karton wraz z formularzem odstąpienia od umowy (pobierz tutaj). Pamiętaj o odpowiednim zabezpieczeniu przesyłki przed uszkodzeniem w transporcie.
3. Poinformuj nas e-mailowo o zamiarze zwrotu produktu na adres [email protected].
4. Odeślij zwrot na adres:
Orbico Supply DC
Strefa Salon Professional
Teresin Gaj 1
96-515 Teresin
Jak zwrócić produkt przez doradcę handlowego?
1. Wypełnij i podpisz wymaganą formatkę, którą dostarczy Ci Twój doradca.
2. Wyślij ją do nas listownie lub e-mailem na adres [email protected] lub przekaż formatkę doradcy.
Jeżeli nie posiadasz statusu klienta, o którym mowa w § 4 ust. 4 regulaminu (tj. statusu konsumenta) lub statusu, o którym mowa w § 4 ust. 5 regulaminu (tj. statusu przedsiębiorcy zawierającego umowę nabycia produktów niemającą dla niego charakteru zawodowego), zwrot zakupionych produktów jest możliwy wyłącznie w wyniku pozytywnego rozpatrzenia decyzji reklamacyjnej.
Jeżeli jesteś klientem, o którym mowa w § 4 ust. 4 niniejszego regulaminu (tj. klientem dokonującym zakupu produktów w charakterze konsumenta) lub klientem, o którym mowa w § 4 ust. 5 regulaminu (tj. klientem – przedsiębiorcą zawierającym umowę nabycia produktów niemającą dla niego charakteru zawodowego), możesz dokonać zwrotu produktów zarówno w wyniku postępowania reklamacyjnego, jak również w ramach standardowej procedury zwrotu, o której mowa w § 10 regulaminu.