Wpisz wyszukiwaną frazę

Twoje konto jest w trakcie weryfikacji. W tym momencie składanie zamówień jest niemożliwe. Darmowa dostawa od 450 zł. Wysyłka już w 48 godzin.
Ładowanie...

ZWROTY

 

Jeśli dokonałeś zakupu w charakterze konsumenta, wybierając opcję „Zamów jako osoba prywatna” podczas składania zamówienia, przysługuje Ci prawo do zwrotu w terminie 14 dni od dnia odebrania przesyłki, bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Jak zwrócić produkt bezpośrednio?

1. Produkt powinien być zwrócony w oryginalnym opakowaniu z logo marki. Nie powinien nosić żadnych śladów użytkowania.

2. Spakuj produkt w karton wraz z formularzem odstąpienia od umowy (pobierz tutaj). Pamiętaj o odpowiednim zabezpieczeniu przesyłki przed uszkodzeniem w transporcie.

3. Poinformuj nas e-mailowo o zamiarze zwrotu produktu na adres cso.pl@orbico.com.

4. Odeślij zwrot na adres:

Orbico Supply DC
Strefa Salon Professional
Teresin Gaj 1
96-515 Teresin

Jak zwrócić produkt przez doradcę handlowego?

1. Wypełnij i podpisz wymaganą formatkę, którą dostarczy Ci Twój doradca.

2. Wyślij ją do nas listownie lub e-mailem na adres cso.pl@orbico.com lub przekaż formatkę doradcy.

 

Jeżeli nie posiadasz statusu klienta, o którym mowa w § 4 ust. 4 regulaminu (tj. statusu konsumenta) lub statusu, o którym mowa w § 4 ust. 5 regulaminu (tj. statusu przedsiębiorcy zawierającego umowę nabycia produktów niemającą dla niego charakteru zawodowego), zwrot zakupionych produktów jest możliwy wyłącznie w wyniku pozytywnego rozpatrzenia decyzji reklamacyjnej.

Jeżeli jesteś klientem, o którym mowa w § 4 ust. 4 niniejszego regulaminu (tj. klientem dokonującym zakupu produktów w charakterze konsumenta) lub klientem, o którym mowa w § 4 ust. 5  regulaminu (tj. klientem – przedsiębiorcą zawierającym umowę nabycia produktów niemającą dla niego charakteru zawodowego), możesz dokonać zwrotu produktów zarówno w wyniku postępowania reklamacyjnego, jak również w ramach standardowej procedury zwrotu, o której mowa w § 10 regulaminu.

© ORBICO 2021